Waar kan ik nagaan waar overal pensioen opgebouwd is

  • Jolanda Brey

    Mijn vader is enige tijd geleden overleden. Op dit moment krijgt mijn moeder twee kleine pensioentjes. Echter mijn vader heeft bij meer dan twee werkgevers gewerkt maar wij weten helaas niet waar precies. Weet iemand of er een centraal punt in Nederland is waar bekeken kan worden waar iemand allemaal pensioen heeft opgebouwd.

  • Simon Kabelfoon

    Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw vader.

    Er is niet echt een centraal punt waar u een en ander kunt bekijken, maar wel een instituuut, waar u na kunt gaan of en waar mogelijk pensioenrechten zijn opgebouwd. zie daarvoor www.pvk.nl

    Wanneer u daar de voorkeur aangeeft wil ik ook een en ander (kosteloos uiteraard) voor u uitzoeken.

    In dat geval graag opgave van naam en geboortedatum van wijlen uw vader, zoveel mogelijk informatie over waar hij in welke periode heeft gewerkt (wanneer u niet meer precies weet wat de naam van dat bedrijf is/was, kunt u wellicht wel melden welk soort bedrijf dat was, zodat op “branche” door mij gezocht kan worden).

    Die informatie kunt u om privacyredenen (hoewel u ook mij niet kent) rechtstreeks aan mij mailen op simon@kabelfoon.nl

    Ik zal in ieder geval spoedig reageren op uw eventuele verdere bericht.

    Succes en sterkte.

  • Joke (financieel planner)

    Beste Jolanda,

    Allereerst gecondoleerd met het overlijden van uw vader.

    Mag ik vragen hoe oud uw vader was ten tijde van het overlijden ?

    Dit omdat je moeder reeds 2 kleine pensioentjes ontvangt ??

    Groetjes

    Joke