verborgen pens.

  • Potter

    Beste mensen,

    Deze vraag is al 300 keer aan de orde geweest en beantwoord. Kijk in het archief van het forum. Voor degenen die dat te veel moeite vinden: wacht tot 2011, want dan gaat het Nationaal Pensioenregister draaien.

  • jenny v

    ik heb vroeger veel voor een uitzendburo gewerkt val daar nog pens op terug tevragen

  • Jan Zwiers (Buro Zwiers)

    Beste Jenny,

    Vanaf 2004 is het in de uitzendbranche verplicht om een pensioenregeling op te starten voor een medewerker (minimaal 26 weken achter elkaar gewerkt, of een contract) bij het pensioenfonds StiPP. Zie voor voorwaarden www.stippensioen.nl.

  • Bertie Sleijpen-Deben

    Was als nog niet getrouwd van 1962 -tot 1964 werkzaam in het Ziekenhuis Goddelijke Voorzienigheid te Sittard.

    Was van 1964 tot 1967 werkzaam bij huisarts Vijgen te Hoensbroek.

    Was van 1967 tot 1973 werkzaam bij de fa Macintosh te stein.

    Was van 2002 tot 2004 werkzaam bij de vroedvrouw Mevr. Heuts te Meersen

  • jhm.kemmeren

    Waar kan ik zien waar ik evt verborgen pensioen zou hebben .heb paar werkgevers gehad

    Groeten Jeanne

  • e.r.kuizenga krooshooplanden13 7542hz enschede

    van 1975 t/m1979 gewerkt bij sanyo ned bv mijdrecht

  • Gseverins v heel

    Ik heb enkelen jaren bij machine fabriek st.antonius te maasbracht gewerkt .

    Heb ik hier pensioen van op gebouwt .

    Bij voor baat dank

  • Gseverins v heel

    Gseverins v heel Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb enkelen jaren bij machine fabriek

    > st.antonius te maasbracht gewerkt .

    > Heb ik hier pensioen van op gebouwt .

    > Bij voor baat dank

  • e.r.kuizenga

    Gewerkt bij Sanyo Ned:B.V. in Mijdrecht van 1975 t/m 1997 ? na faillissement en doorstart in Belg: Antwerpen en Kontich nog enkele jaren gewerkt onder Sanel met zelfde directie in Belg.

  • p.Servaas

    wat is mijn pesioen klein metaal. wergever Fris Zaandam Ged Gracht.