loopbaanuittreksel

  • kerstens

    hoi

    weet er iemand van julie waar ik een globaal loopbaanuittreksel kan bekomen ,ik heb namelijk als grensarbeider verschillende keren in nederland gewerkt tussen 1967 en 1990

  • Simon Kabelfoon.

    Voor zover mij bekend bestaan daarvoor geen registers in Nederland.

    Wel kan een Uitvoeringsinstelling (UWV) soms een status-overzicht vervaardigen, maar ik vraag me af of zij de informatie over die jaren waar u het over heeft op orde hebben (verwacht het eigenlijk niet).

    Heeft u zelf geen idee meer waar u gewerkt heeft?

    Of heeft u wel een overzicht van de bedrijven waar u heeft gewerkt, maar bent u op zoek naar pensioenrechten die u wellicht in die tijd heeft opgebouwd?

  • kerstens

    ik ben eigenlijk op zoek naar de datums

    in de jaren zestig, ik heb in 1968-69 heb ik bij devries robbe in gorinchem gewerkt ,maar ik kan niets over dit bedrijf meer vinden zelfs geen adres,

    suikerfabriek in breda heb ik ook gedaan (seizoen) in1974

    in 1978 een tijdje bij Tomado (weet zelfs niet waar ,denk in breda) daarna bij Groko in Zundert en in 1980 ben ik begonnen in de bouw bij spreeuwenberg Rotterdam in 1983 eerst volledig en daarna gedeeltelijk arbeidsongeschikt verklaard tot 1990.

    wat is een uitvoeringsinstelling UWV en waar kan ik daarvoor terecht

    alvast bedankt voor je antwoord

    groetjes staf

  • Simon Kabelfoon.

    UWV is de instelling in Nederland die de uitvoering van de sociale verzekeringswetten (zoals WAO en WW) voor haar rekening neemt.

    Gezien de periodes die je beschrijft denk ik niet, dat je daar veel van hoeft te verwachten.

    Je geeft overigens niet direct antwoord op de vraag of je op zoek bent naar oude pensioenrechten, maar neem vooralsnog aan, dat dit wel de zaak is.

    Misschien kun je me iets gedetailleerder vertellen waar je gewerkt hebt en in welke branches (bedrijfssoorten) die bedrijven actief waren.

    Wellicht kan ik aan de hand daarvan voor je uitzoeken waar eventuele pensioenrechten op te vragen zijn.

    Informatie mag je ook rechtstreeks aan me mailen op simon @ kabelfoon.nl

    Je kan overigens ook gebruik maken van de “zoekservice” de Nederlandse Bank, waaronder de Pensioen en Verzekeringskamer (PVK) valt.

    Zie o.a. www.pvk.nl

  • Willems Patrick

    Beste;

    Is het mogelijk een overzicht te krijgen van mijn loopbaan?

    Mijn rijksregister nr. is : 67.08.15-377.54

    Alvast bedankt.

    Willems Patrick