oude pensioenen opvragen

  • Toon

    Wie kan mijn vertellen waar ik oude pensioenen kan opvragen vanwege dat ik 65 ben geworden

  • E. Toes

    nog een kleine aanvulling op collega Remco,

    Zorg er wel voor dat u al uw ex-werkgevers bij de hand heeft wanneer u hen belt. Zij kunnen van deze werkgevers meestal wel afleiden waar u pensioen opgebouwd heeft.

  • d wijnstok

    gewerkt bij termeulen post orderbedrijf te rotterdam als chauffeur bezorger van 1966 tot en met 1969

  • Cornelis Wim van der Zouwen

    bij van randwijk in dordrecht gewerkt

  • Cornelis Wim van der Zouwen

    Cornelis Wim van der Zouwen Schreef:

    ——————————————————-

    > bij van randwijk in dordrecht gewerkt

  • E.Toes

    Hallo Wim,

    Wilt u wellicht iets vragen??? U heeft nu 2 posts gemaakt waarvan denk ik niemand echt iets wijzer wordt.. Als u een vraag heeft kunt u een nieuw onderwerp aanmaken en uw vraag daarin stellen. Deze moet dan wel iets uitgebreider/duidelijker zijn dan “bij van randwijk in dordrecht gewerkt” .

  • g.roeterdink

    mijne heren van 1967 tot 28-02-1972 was ik in loondienst bij kunsstof emballage vaasen schoenmaker en co in holten (overijssel) kunt u mij informatie geven of ik over die periode pensioen heb opgebouwd en hoe ik dat kan opvragen. ik hoop 30-10-2009 65 jaar te worden. bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking. g.roeterdink

  • h.w.dieckman

    Nu ik de volgende maand 65 jaar word, zou wel willen weten van welke bedrifsfondsen ik een pensioensuitkering te goed heb

  • E.Toes

    Hiervoor kunt u contact opnemen met de Help Desk Vergeten Pensioenen. van maandag t/m vrijdag tussen 8.30-12.30 uur.

    Zorg er wel voor dat u de gegevens van uw ex-werkgevers uit het verleden paraat hebt staan.

    Post was bewerkt op 14-11-2019 15:39 door Jessica

  • D.VERMAAT meisjesn GROFFEN

    Van 1962 tot en met 1969 heb ik gewerkt voor Van Vorst schoemagazijnen in Hoogvliet en Rotterdam. Graag wil ik weten of ik recht heb op een uitkering over dit -oud betaalde pension- Met vriendelijke groet in afwachting DIMPHY VERMAAT-GROFFEN.