verborgen pensioen/oude pensioenen/vergeten pensioen

  • Potter

    “Hallo, ik ben Potter, en heb in 1963 gewerkt voor Machinefabriek X te Y. Hoeveel pensioen heb ik?”

    Dit soort vragen staan hier inmiddels wel 1000 keer, en vullen de helft van dit forum.

    De mensen die hier vragen beantwoorden, kunnen dan weinig anders doen dan of de vraag negeren, of een standaard antwoord geven. Het standaard antwoord is dat je even een paar kliks verder moet zijn, en moet ophouden met dit soort vragen hier neer te kwakken.

    Laten we de zaken dan maar voor eens en altijd op een rijtje zetten.

    Op de website http://www.vbportal.nl/subweb/mijnpensioen/index.php staat onder het kopje ‘vergeten pensioen’ precies aangegeven hoe iemand deze informatie kan krijgen. Als het zelf uitzoeken via deze link te ingewikkeld is, is een telefoontje ook voldoende. De Helpdesk Vergeten Pensioenen is op werkdagen tussen 8.30 en 12.30 uur telefonisch te bereiken via (070) 311 73 73.

    Vanaf 2011 gaat via internet daarnaast de website van het nationaal pensioenregister draaien. Op deze website moet men waarschijnlijk inloggen via Digid en BSN-nummer om een overzicht te krijgen van alle opgebouwde pensioenen. De exacte naam van deze website is momenteel nog niet bekend.

    Ik hoop dat deze informatie duidelijk genoeg is om vraag nummer 1589 over vergeten pensioenen op het prikbord te vermijden.

    Met vriendelijke groeten,

    Potter

  • Simon Kabelfoon

    En dan bedoel ik het bericht van Potter:D

  • Simon Kabelfoon

    Ik blijf deze nog maar even bovenaan zetten:)

  • hopeloos

    Even bumpen

  • jannie elzinga

    M.H

    Kunt u ook nagaan of de jaren voor mijn huwlijk in de verzorging werkende hier nog recht op pensioen zou hebben?

    mijn werk was eerst bij het Hervormd Rusthuis Enschede

    later De Cromhof Enschede

    J.Elzinga -Zoer Fre Cohenlaan 63 7545rs Enschede

    Geb 22 05 1951 te Kuinre

  • Potter

    “Hallo, ik ben Potter, en heb in 1963 gewerkt voor Machinefabriek X te Y. Hoeveel pensioen heb ik?”

    Dit soort vragen staan hier inmiddels wel 1000 keer, en vullen de helft van dit forum.

    De mensen die hier vragen beantwoorden, kunnen dan weinig anders doen dan of de vraag negeren, of een standaard antwoord geven. Het standaard antwoord is dat je even een paar kliks verder moet zijn, en moet ophouden met dit soort vragen hier neer te kwakken.

    Laten we de zaken dan maar voor eens en altijd op een rijtje zetten.

    Op de website staat onder het kopje ‘vergeten pensioen’ precies aangegeven hoe iemand deze informatie kan krijgen. Als het zelf uitzoeken via deze link te ingewikkeld is, is een telefoontje ook voldoende. De Helpdesk Vergeten Pensioenen is op werkdagen tussen 8.30 en 12.30 uur telefonisch te bereiken via (070) 311 73 73.

    Vanaf 2011 gaat via internet daarnaast de website van het nationaal pensioenregister draaien. Op deze website moet men waarschijnlijk inloggen via Digid en BSN-nummer om een overzicht te krijgen van alle opgebouwde pensioenen. De exacte naam van deze website is momenteel nog niet bekend.

    Ik hoop dat deze informatie duidelijk genoeg is om vraag nummer 1589 over vergeten pensioenen op het prikbord te vermijden.

    Met vriendelijke groeten,

    Potter

  • Potter

    bump

  • Erik

    Waar maak je je druk om zeg.8-)

    Iedere vraagstelling is anders, dus dat moet het probleem niet zijn.

    Positief blijven,u kunt het.(:D

  • Potter

    Weer even naar boven, zodat alle mensen zich de moeite van een al tig keer gestelde vraag kunnen besparen.

  • Erik

    U bent wel erg goed bezig voor uw medemens.8-)