pensioenconsulent ??

• Simon Kabelfoon

Op zich wel met je eens Huub over die vooroordelen, maar we hebben de laatste jaren natuurlijk wel de nodige schreinende voorbeelden gezien.

Het feit, dat “iemand” meer weet dan de clientele is natuurlijk nog geen garantie voor een goed/deskundig advies.

De beschrijving die Sjaak geeft (een paar seminars gevolgd, vriend hijst zich daarna in 3-delig kostuum wat die doorgaans haat) doet mij toch nog een beetje voor het ergste vrezen.

Maar goed… laten we hem het voordeel van de twijfel geven en hopen dat Sjaak nog een keer reageert met zijn bevindingen.

• Huub

Komt in orde Simon.

• Sjaak

Hartelijk dank allemaal,

Heb die vriend nog gesproken, en hij ziet er van af. Het is niet zijn manier, hij staat wel achter het product, maar de manier van verkopen is opdringerig. Tijdens een gepsrek met bekenden in aanwezigheid van zijn ‘coach’ nam deze het gesprek over en wist een produkt te verkopen. Mijn vriend had hier geen goed gevoel over en heeft zijn medewerking opgezegd.

Volgende week komt hij nog wel langs, in T-shirt om voetbal te kijken. Vraag ik nog wel naar de naam van de organisatie, en geef die wel door.

Misschien dat jullie daar nog ‘mooie’ verhalen over hebben.

Sjaak

• Jades

Sjaak,

Zo is het toch je vriend gebleven!! Ook hij is blijkbaar verstandig. Ik was een weekendje weg dus heb de discussie (en vooral die van Huub) niet live kunnen volgen. Ik zou Huub zijn boek graag willen vergelijken met het mijne.

Mvg

• Simon Kabelfoon

Ik zou die vergelijking ook wel willen maken Jades, maar hoe kom ik er nou achter welk boek je hebt geschreven en onder welke naam (Jades??).

• Jades

Beste Simon,

De eerste druk was al in 1985 en het doet me deugd dat Kluwer op de uitleg van het financieringsstuk van pensioenen in hun Pensioenalmanak mij (on)behoorlijk plagieert. Het is niet Jades, maar mijn vader gebruikte die naam ook al, dus vandaar.

Mvg

Jades