kosten pensioen

• Marc

Wie kan mij helpen?

1. Ik ben op zoek naar informatie omtrent de kosten van pensioen ( in harde euro's!!!)

m.b.t. verschillende sectoren zoals bank- en verzekeringswezen, detailhandel, zorg, etc. Wellicht dat er een artikel bestaat waarin een totaal overzicht wordt gegeven.

2. Het premievrij pensioen in het Bank- en Verzekeringswezen staat zwaar onder druk. Waarschijnlijk gaat er een eigen bijdrage gevraagd worden aan de medewerkers.Graag wil ik een antwoord op de volgende vraag: Zijn er ( andere) alternatieven mogelijk indien het pvp wordt afgeschaft?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Marc

• Simon Kabelfoon

Wat betreft 1.

Vraag eens wat jaarverslagen op van de diverse ondernemingen in de genoemde branches.

Met name die van verzekeraars zijn relatief makkelijk te bemachtigen en de meer uitgebreide uitvoeringen zijn zeer informatief.

Wat 2 betreft.

Waar doel je specifiek op??

• K&K Global Marketing

Binnen ons bedrijf bouw je op de meest simpele en tevens leukste manier een overerfbaar, jaarlijks stijgend pensioen op. Persoonlijke groei, vrije tijd wil iedereen.

Mail me om in contact e komen.

• M. Alvares

Op dit laatste bericht wil ik graag reageren. In ben van mening dat deze site niet bedoelt is voor het commercieel uitbreiden van je verzekerden bestand!

Daarnaast kan er bij deze persoon sprake zijn van een verplichtstelling o.g.v. de Wet BPF 2000!!!!

• Paul

Beste M. Alvarez,

Hoewel we er niet aan ontkomen, zijn ook hier wat “commerciële rakkers” actief. Het antwoord is denk ik vrij simpel: negeren.

Met vriendelike groeten,

Paul

PS: goede toevoeging voor de situatie van Nathalie!