Sedert een jaar of 8 -9 tracht ik fouten hersteld te krijgen in mijn pensioenrechten en opgaven van MN Services. Fout na fout wordt er gemaakt in berekeningen die worden herzien en waarop dan weer opgaven volgen die eveneens fouten blijken te bevatten.

Inmiddels heeft interventie door de ombudsman pensioenen plaatsgevonden waarna wederom herberekeningen volgen die niet kloppen.

Het bestuur, gevormd door oa vakbonden, heeft inmiddels ook een controle uitgevoerd. Daaruit blijkt dat er struktureel foutren worden gemaakt in de opbouw bij mij en vele - verplicht - aangesloten leden.

Hoewel vakvereniging - in vorm van bestuur - zich inzet om correcte berekeningen te doen toekomen, moet ik constateren dat zij niet onafhankelijk zijn.

Gezien de meest symplistische fouten die ik in herberekeningen heb vastgesteld, de wijze waarop, het tempo waarin, en de duur van deze slepende zaak nu loopt samen met constateringen dat er struktureel fouten worden gemaakt wil ik hiermee een oproep doen aan anderen die ook problemen hebben met MN Services en/of hun pensioenopgave.

Graag zie ik reacties tegemoet om een beeld te krijgen.