Qua Raad

• Marc

Nathalie,

Het verhaal wat men jou verteld mbt revisierente/afkopen contract e.d. klopt! Wat je moet doen is Aegon bellen (bijv. afd. klantenservice). Geef aan dat je jou premiebetalende lijfrenteverzekering ‘premievrij’ wenst te maken. Tevens kun je een intermediarswijziging overwegen, d.w.z. je moet Aegon vragen of jij en je polis niet kunnen worden ondergebracht bij Aegon. Als dit kan dan zal je inderdaad jaarlijks een waarde-opgaaf krijgen en kun je zien hoe jouw premie-vrije vermogen zich ontwikkeld. Waarschijnlijk heeft Qua Raad jaarlijks via Aegon wel dergelijke overzichten gekregen maar niet doorgestuurd naar de verzekeringsnemers. Ik vraag me af waarom…….????

Afijn ook jij bent ten prooi gevallen aan ‘polisverkopers’, maar geloof me door e.e.a. premievrij te maken valt het leed mee. Tip: let op de manier waarop je middelen worden geïnvesteerd!

Succes

Marc

• Nathalie

Marc,

Dank je voor je antwoord, eerlijk gezegd nooit aan gedacht om Aegon zelf te proberen. Stom natuurlijk. Dat ga ik doen! Dank je. Er is dus echt een rare markt in dit soort dingen?

Nathalie