Felle en heftige discussies

• Teun Steketee

“Felle en heftige discussies zijn toegestaan, zo lang je een ieder in zijn/haar waarde laat. Probeer je op dit prikbord te gedragen zoals je doet wanneer je iemand in het echt ontmoet.”

Waarom worden deze discussies dan verwijderd?

Ik voel een politiek getint bijstellen van de reacties en dat bevalt mij helemaal niet.

Joke, de finacieel expert, is het denk ik wel met mij eens, niet waar Joke?

Teun

• joke (financieel planner)

Teun,

Je bent te lang Nederland uit. In Nederland word al jaren niet meer over politiek gesproken. Rechts wordt steeds linkser en links wordt steeds rechtser. Wij kennen hier alleen nog maar de gulden middenweg, wij gedogen slechts. Verder doen wij niets …..

Joke

PS; ik denk dat als ik je zou ontmoeten ik je wel zou mogen …. ik houd namelijk wel van een mens met een mening en die daarvoor op durft te komen. (ook al is het mijn mening niet)

• Teun Steketee

Joke , dat noemen ze patronising :-), Ik ben wel lang weg , maar ben mij echt wel bewust wat er gaande is. Minder rood (God zij dank), maar Romme en Drees hebben het wel goed verpest , dat is niet zo een twee drie weer goed te krijgen. Pim dat was heel erg , ja je hoofd boven het maaiveld en als je geluk hebt alleen maar spuitbussen verf op je bontjas. gedogen ja daar heb je gelihjk in en wat mij betreft knikkeren jullie ze er maar gewoon uit, of bedoelde je dat niet? Ja leuk Joke, waarom niet eens lekker uit eten gaan samen , maar dan moet je wel naar upper Mongolie komen, want daar zit ik (wel niet helemaal) zo'n beetje.

Finacieel adviseur, hmmm, wel wat denk je van de real estate market in het Verre Oosten, is dat een goed investment advies? En dan wat denk je van de buying and selling spread van managed funds, dat is toch bedriegen?

Bye

Teun (je mag me nu wel Teuntke noemen :-) )

• Teun Steketee

Joke , dat noemen ze patronising :-), Ik ben wel lang weg , maar ben mij echt wel bewust wat er gaande is. Minder rood (God zij dank), maar Romme en Drees hebben het wel goed verpest , dat is niet zo een twee drie weer goed te krijgen. Pim dat was heel erg , ja je hoofd boven het maaiveld en als je geluk hebt alleen maar spuitbussen verf op je bontjas. gedogen ja daar heb je gelihjk in en wat mij betreft knikkeren jullie ze er maar gewoon uit, of bedoelde je dat niet? Ja leuk Joke, waarom niet eens lekker uit eten gaan samen , maar dan moet je wel naar upper Mongolie komen, want daar zit ik (wel niet helemaal) zo'n beetje.

Finacieel adviseur, hmmm, wel wat denk je van de real estate market in het Verre Oosten, is dat een goed investment advies? En dan wat denk je van de buying and selling spread van managed funds, dat is toch bedriegen?

Bye

Teun (je mag me nu wel Teuntje noemen :-) )