kerstmis 2003

• Huub

Beste prikbordschrijvers; ik wens jullie en je omgeving vredige dagen toe; heb niet te grote verwachtingen van anderen en jezelf dan valt alles wel weer mee.

Na de kerst pakken we de verdere afbraak van onze Nederlandse pensioensystemen wel weer op ;)

lieve groet

Huub

• Teun

huub griezelig hoor dat lieve groet gedoe

teun

• Huub

Dag lieve Teun; voelt het echt griezelig joh? Voor mij is het goed om 't zo te zeggen.

lieve groet,

Huub

• Simon Kabelfoon

Zo is het Huub, wat goed voelt moet je gewoon doen.

Allen de een fijne kerst toegewenst!

En Teun daar in de Himalaya of welke AOW-duperende uithoek ook, jij bent waarschijnlijk de enige prikbordbezoeker met een witte kerst, dus geniet daar fijn van.

• Teun

Nee joh! Ik zit nu in een tropische gebied. Moet wel want ik heb mij door emigratie van de AOW afgekeert en moet oude dag reserves opbouwen, wat trouwens heel goed gaat. Hard werkem ja voor velen in Nederland een vies woord, maar ja zo ben ik nu eenmaal opgevoed, eigenverantwoording, werken als je het kan, geen stiekeme truuks om iemand zijn pensioen voor een deel af the pakken en zo. Ja prettige feesdagen toegewenst van Teun, de Pensioen Musketeer :-)

• Teun

Gatverdamme!!! je bent toch niet een Amerikaanse priester of een Thais Buhdist Monnik?

• Paul

Beste Huub,

Ook jou wens ik een fantastisch kerstfeest, met alles er op en er aan. Dezelfde wensen overigens aan allen die door hun inbreng een prikbord als dit in de lucht houden.

Met vriendelijke groeten,

Paul

(en nee, in Capelle ligt geen sneeuw)

• joke (financieel planner)

euh Huub,

Beetje late reaktie misschien, maar ik heb nog een goed voornemen (waar jij vast blij mee zult zijn). MIjn voornemen is jouw boek dit jaar echt uit te lezen (nog voor de helft van dit kersverse jaar), want ik ben ergens in oktober bijna halverwege blijven hangen ….

LIEVE GROET

Joke

• Huub

Ha die Joke; welkom terug!

Dat is toch wel 1 van de beste voornemens die mogelijk zijn, hoor.

Sterkte en doe je voordeel ermee; ik ben altijd in voor suggesties.

Huub

• Teun

Hallo Financiele planner, leuk om je weer eens te zien, en belezen ook zie ik, bravo. Hoe gaat het met al dat financiele geplan?

Teun, die al dat geplan gewoon zelf doet :-)