punt 5. Kwestie van je hier goed verzekeren. Ik kan zelf bij ieder ziekenhuis terecht. (wereldwijd als het moet) Binnen een uur zit ik in een Duits of Belgisch ziekenhuis. (voor een likdoorn ga ik gewoon naar een Nederlands ziekenhuis bij wijze van spreken)
Je kunt kiezen voor een clubmed oord ver weg van je Roots, of je kiest voor een duur Rijtjeshuis ergens in Nederland en voelt je daar gelukkig. Kwestie van keuzes maken. Ik vind het prima dat mensen Nederland ontvluchten, hoe meer hoe liever…..(laat liever wel de goed opgeleiden hier… )
Verder, stoere praat, meneer teun… De tel kwijt zijn bij de 50-ste… Zijn ze je zo vlug zat ??.. D etel kwijt zijn is geen kunst, en is ook niet romantisch.. Romantisch is te kunnen zeggen “En ze leefden nog lang en gelukkig”… Buiten of in Nederland dat kan allebei……
Dag Teun,
Joke
PS Hier regent het de hele dag al pijpestelen. Het is weer Hollands takkeweer. Heerlijk, om binnen te genieten van een goed boek voor de openhaard met een lekker kopje Hollandse Koffie en speculaas…. Erwtensoep….. enzovoorts…
Begint de heimwee al op te borrelen ???
By the way, hield je na alle ex-en zo weinig pensioen over dat je nu Nederland ontduikt om je pensioen onbelast te houden ??? Wel een beetje triest voor je…