verborgen pens.

  • ch koek van Ingen

    Beste Mensen ,

    Ik zal graag willen weten of er nog ergens verborgen pensioenen van mij zijn ,

    Daar ik nu bijna 63 jr ben en best veel heb gewerkt in mijn leventje ,

    Ik ben eerst getrouwd geweest met De Hr T de Man ,inmiddels overleden ,Hij heeft gewrkt bij de Gemeente zoetermeer ,,sociale dienst ,,,,

    In die tijd heb ik gewerkt bij de mode zaak Mantela in de spuistraat in Den Haag

    En jaren bij de Gymnastiek vereniging CG V Zoetermeer ,

    Daarna getrouwd met de Hr JL Koek ,

    En heb ik ongeveer 4 jaar gewerkt bij Spencer Holland BV zoetermeer

    Thuis zorg <<>>dat is mij wel bekend

    Even nog gewerkt bij waayer de kaasboer , en bij Van Herwijnen dorpstraat zoetermeer

    Vast mijn vriendelijke dank voor het nakijken hier van ,

    Henny koek van Ingen

  • E.Toes

    Mevrouw Van Ingen,

    Wij kunnen dit niet nakijken voor u. Dit forum is bedoeld voor algemene pensioenvragen, helaas hebben wij geen inzage in administraties van pensioenuitvoerder.

    U zou echter wel kunnen checken bij PGGM en het ABP..

    Mocht u over de andere bedrijven waar u gewerkt heeft twijfels hebben, dan kunt u altijd nog de helpdesk vergeten pensioen proberen.

  • Th severins

    .

    H

    o pelijk kan iemand van u mij helpen ,ben op zoek naar een oud pensioen .

    Van de Esi in roermond .ik heb daar een paar jaar gewerkt .

    Nori van der landen .

    ben nu 65 jaar ,en heb daar niets van gehoordt.

    IK dacht dat ik daar nog iets van te goed had .

    bij voorbaat dank .

  • Peter Jung

    De enige manier om hier achter te komen is contact te zoeken met deze werkgever.

    Als de werkgever u niet (meer) van dienst kan zijn, kan de werkgever aan u aangeven

    waar ze de pensioenen ondergebracht hebben.

    U kunt dan kontakt zoeken met deze verzekeraar.

    Metvrgrt,

    Peter

  • Th severins

    IK heb een vraag aan u .

    Heb ik nog pensioen

    tegoed van Eci norivan der landen .chemie

    Ben van juni 65 jaar en daar heb ik niets over gehoordt.

    IK heb er een paar jaar gewerkt .

    .IK weet niet waar ik moet zoeken ,kunt u mij helpen .

    Bij voorbaat dank

    TH severins

  • MM Sier

    Weet iemand misschien mijn verborgen pensioenen.Bij de Wala Prins Bernardlaan te Volendam.MM Sier Geboren 23-04-1941 Gewerkt van 1961 tot 1967 Fiscaal nummer 191654012.

  • ineke wegerif

    kan iemand me zeggen hoe ik er achter kan komen of ik pensioen heb op gebouwd ik heb 5jaar bij

    koninklijke verfindustrie Talens gewerkt van ongev.1960-1966 ik heb namelijk nog helemaal geen

    bericht ontvangen en in januarie wordt ik 65jaar gr ineke

  • Peter Jung

    Ineke,

    Als Talens als werkgever nog aanwezig is, kan je contact opnemen met Talens.

    Je kan ook contact opnemen met het BPF voor de Verfindustrie.

    Met vriendelijke groet,

    Peter

  • gerard van mulken

    ik zit sinds 1973 in dew.a.o maar niemand bij het u.w v waar ik mijn pensioen heb opgebouwd het g.a.k bestaat niet meer dus nergens is informatie over mijn arbeidsverleden ik was in 1972 werkzaam in duitsland ben ernstig ziek geworden ik ken ook mijn laatste werkgever niet waar moet ik beginnen te zoeken gerard

  • J.H.M.Bastens

    J.Bastens> maastricht 16-02-2010

    beste allemaal

    ik wor nu dit jaar 64 jaar,en heb op de nodige plaatsen gewerkt zoals cinema,drukkerij 2 x,en in de grafisch sektor de nodige jaren,daarna ben ik zelstandige geworden.

    ik vraag me af of nog ergens wat pensioen rond hangt waar ik recht op heb, en hoe kom ik erachter?

    met vriendelijke groet

    J.Bastens