Hallo Paul,
Ik heb een vraag.
Vorig jaar heb ik een oude pensioenzaak afgesloten,ik heb er nog steeld geen goed gevoel over.
Ik ben van 1974 tot 1994 werkzaam geweest bij een politievakbond. Vanaf mijn 25e kon ik in pensioenfonds.
Ik had vanaf 1984 opgenomen moeten worden in de pensioenfonds er is ook die jaren geen premie afgedragen.
Ik ben in 1994 weggeaan bij deze werkgever. Ben nu werkzaam bij de politie en een med. van de ABP heeft aan mij doorgegeven dat ik een pensioengat heb. Ik heb er nooit bij stil gestaan. Ik heb via een advocaat de werkgever benaderd
maar ze zijn niet thuis willen niet praten hebben de zaak aan hun eigen advocaat gegeven die zegt dat de zaak is verjaard.
Klopt dit wel of kan ik via het juridsch loket een second opinion laten doen. De bond die deze zaak van mij heeft behandeld is de concurent. Ik ben lid van het FNV en de concurrent is ACP (valt onder het CNV.
Schandalig om zo behandeld te worden door een werkgever dat noemt zich christelijk en een politiebond, bij wie ik 20 jaar werkzaam was.
Graag hoor ik van jou wat ik nog eventueel kan doen.
met grt anoniem