vraag aan Simon

• joke (financieel planner)

Mee eens Simon !

Joke

• Joke (financieel planner)

Teun, ik wel…. Jij waarschijnlijk niet, je mag dat Shell-kampement toch niet verlaten… Veels te link, voor je het weet heb je een mes tussen je ribben.

Tsja, het leven in een belastingparadijs gaat niet over rozen he…. :D

Joke

• Teun (Financieel onbenul)

Shell kampement????

Of om het even welke andere multinational.

Groetjes (vanuit een zonnig en politiek stabiel Nederland)

Joke

Teun , (je hebt echt al dementeringsverschijnselen)

Hier zijn je eigen woorden, gekopieerd en geplakt uit jouw eigen bericht (al noemde je jezelf toen Marcus Bakker) van 3 december 2003

“”Zeg het maar, ik werk ook voor Shell.“” (dus toen werkte je wel voor shell)

Ik heb daar ook vele bekenden zitten in één van die Shell Kampementen in Nigeria… gezeliig hoor !

Ga beter leren liegen of beter nog, spreek de waarheid !!!

Joke

• Simon Kabelfoon

Het blijft toch gezellig op dit prikbord, maar…………..

er was eens een dame/heer genaamd “anoniem” die begon met 1 simpele vraag.

Hij/zij krijgt nu deze pracht van een discussie over zich heen en ik kan me zo voorstellen, dat dit het laatste bezoek was van anoniem.

Maak FF een nieuwe topic en ga lekker verder (ik volg het wel op afstand, want dit benadert GTST en daar ben ik “dol” op).

Simon,

Natuurlijk heb je gelijk !

Ook ik kan het af en toe niet laten mijn “tanden”te laten zien. Maar in het geval van deze topic, heeft deze anonieme vraagsteller jou allang rechtstreeks via de mail benaderd.

Groet

Joke

• Freeloader

Joke heel goed, je zou tussen haakjes ook achter je naam kunnen zetten (prikboard speurder) want onthouden ,ja dat kan je. Je lijkt wat dit betreft (alleen wat dit betreft) een beetje op een oliefant, die vergeten ook niets. Joke ik klets maar wat., maar dat had je al b egrepen natuurlijk. Ik heb een Nichtje, ook een Joke, en ook zo eigenwijs als de pieten. Heb er al in geen 20 jaar gezien.

• Freeloader

GTST??

Genetically Transmitted Super , T,…. geef het op, wat is het?

• Freeloader

Oh die tanden!!!! Een colgate plaatje!!! Als zon finacieele pl;anner haar 250 euro per uur tanden laat zien , berg je dan maar