Best prikboard.
Ik heb advies nodig mbt een mogelijke greep in het pensioen van een van mijn vroegere echtgenoten. Laat ik de situatie eerst even uitleggen. Ik ben ongeveer 50 Jaar oud (lees een stuk ouder dan 50), en ben 7 keer getrouwd geweest. Een aantal van mijn aanzienlijk oudere echtgenoten is helaas overleden, en door mijn voorzichtige keuze ben ik altijd de eerste echtgenote geweest en wat dat betreft waren er geen kapers op de kust wat erfenis en pensioen rechten betreft. Nu is het zo dat een van mijn echtgenoten (ben hem al lang vergeten en kan me zijn gezicht zelfs niet meer herinneren), Kloris, recentelijk overleden is. Ik ben maar een blauwe maandag getrouwd geweest hoor, en hij was toen al in de 50, nooit getrouwd geweest. Nu heb ik natuurlijk recht op zijn pensioen, het stuk dat opgebouwd is tot wij trouwden en minstens die 6 maanden dat we getrouwd geweest zijn , denk ik. Alhoewel dit nu al in geval van drie van de exen draait (ik heb het nog nooit zo goed gehad), lukt het mij maar niet om deze af te starten, het pensioenfonds , na een eerste reactie, reageert niet meer op mijn brieven. Ik wil ook geen slapende honden wakker maken wat al die andere pensioenen die ik ontvang betreft, en ook niet in de problemen komen met de andere die later nog zullen starten (Kees ligt op apegapen en dat zal wel spoedig afkomen). Wie kan mij adviseren
Amalia
P.s. als jullie nog een onnozele hals weten die zon'n beetje het gehad heeft. laat het mij dan even weten. Wel belangrijk is dat hij oud en gammel is, nooit getrouwd en geen kinderen.
A
P.s. 2 , ik kan misschien niet gelijk reageren omdat ik overmorgen naar de Azoren ga om lekker mezelf wat te verwennen met een cruise.