oproep

• j.smit

Beste forumdeelnemer/-lezer,

Ik ben voor een binnenkort te publiceren artikel in HP/De Tijd op zoek naar werknemers/zelfstandigen die, ondanks de afbraak van collectieve (pre)pensioenregelingen, toch zeker weten dat ze omstreeks hun 55ste kunnen stoppen met werken en die - met naam en foto - willen vertellen hoe ze dat hebben geregeld. Geinteresseerd? Mail of bel:

Jan Smit, redacteur HP/De Tijd

j.smit@hpdetijd.audax.nl of j.smit@castel.nl // 06-22682679

• Teun

Jan heel goed en laat ons even weten waar we je artikel op het web kunnen vinden. Om met de billen publiekelijk bloot te gaan is natuurlijk knap gevaarlijk. Er zijn nogal wat mensen die alleen door uit de “grijpers” van de fiscus te blijven zich in een vroeg pensioen positie hebben weten te manouvreren. Deze niet onaanzienlijke groep, en dit hoeft helemaal niet belasting ontduiken te zijn (bvb expats) gaat dit natuurlijk niet aan de grote klok hangen, gezien het gevaar van "ik zal je pakken, ik zal je pakken (als je terug komt/bent) door big brother (die het beste met je voor heeft????). Als je richting expat wil gaan, dan kan ik je wel anoniem (via dit fake e-mail adres) wat informatie geven

Het beste met je artikel

Teun