Pensioenplatform

• Huub

Hallo,

Ik hoop dat ik dit forum niet belast met een misplaatste vraag, maar ik weet niet waar ik hem anders kan stelen. Ik vraag mij namelijk af of iemand bekend is met het pensioenplatform en wat voor diensten zij bieden. Ik had er namelijk een vacature gezien voor financieel adviseur, hetgeen mij interessant werk lijkt. Ik vraag mij alleen af of het een goede betrouwbare organisatie is, of dat het mensen bestookt om maar pensioenen, verzekeringen etc. te verkopen.

Alvast bedankt voor uw reactie,

MvG Huub

• Simon Kabelfoon

betreft het www.pensioenplatform.nl ???

Die site is eigendom van Vezass vof, volgens mij een telemarketingbureau en dan kun je ongeveer uittellen welk een soort organisatie het betreft (laat ik zeggen nogal productverkoop gedreven).

Of betreft het een andere club (waar je wellicht de www. van hebt)?

• Huub

ha, een collega-Huub; leuk!

• Simon Kabelfoon

Die had ik even niet door Huub L.

Vond het al wat vreemd, dat je gezien jouw achtergrond bij zo'n club een sollicitatie overwoog, maar je kan natuurlijk nooit weten.

• HuubL

OK; als de ander Huub hier beklijft heet ik HuubL

groet, HuubL

• HuubR

Ha,

Sorry normaal zit ik op een ander forum (belasting). Maarre dan zal ik het hier wel HuubR maken. Het betreft idd www.pensioenplatform.nl….. Geen al te enthousiaste verhalen dus…. Mocht er iemand nog wat over weten te vertellen graag.

Groet HuubR

• p.c.

Dag Huub,

Een aantal ex-collega's van mij zijn over gestapt naar Pensioen Platform. Wat zij daar tot op heden ervaren, is niets dan positief. Er schijnt een kwaliteit van afspraken gerealiseerd te worden waar je U tegen mag tegen zeggen.

Denk er zelf over om ook te gaan solliciteren bij Pensioen Platorm.

Ik zou het gesprek aan gaan..:-)

Gr,

P.c