schrijfstijl

• HuubL

Ric, misschien bedoel je het niet zo kwaad hoor, maar je beantwoording geeft mij vaak een beeld van een verontwaardigd iemand die vindt dat er maar domme vragen gesteld worden.

Domme vragen bestaan niet op een forum als dit; alleen de niet-gestelde vragen zijn dom.

Zoals gezegd: Het is misschien meer je schrijstijl dan je bedoeling; wil je er een beetje op letten?

Huub

• Ric

geef eens coccrete vorobeelden want ik kan je niet volgen

• Paul

Wat Huub bedoelt is bijvoorbeeld dit:

“ik weet niet welke pensioenuitvoerder (pensioenfonds of verzekeraar) het is, maar ik zou zeggen: bel rechtstreeks met de pensioenutivoerder en vraag daar de info die je nodig hebt”

• Ric

lijkt mij toch een normale tip van me ? heeft toch niet te maken dat ik de vraagsteller dom vind of zo ? wonderlijk dat jij namens Paul antwoordt.

• Simon Kabelfoon

Tja,

't Is een nieuw onderwerp en een discussiepagina, dus reageer ik ook maar even.

Ik zie eerlijk gezegd het probleem niet.

Voor zover ik dit een beetje volg doet Ric zijn uiterste best om vragen helder te beantwoorden.

De reactie waar Paul naar refereert vind ik in ieder geval niet een voorbeeld van “verontwaardiging”, maar eerder “zoeken naar de kortste weg” (en da's soms ook nog eens de snelste).

Wat mij betreft Ric, lekker zo doorgaan.

Hoe meer deelnemers des te beter de discussie dan wel beantwoording van vragen.

• HuubL

Ik neem me voor je er in de toekomst opmerkzaam op te maken; neem het niet te zwaar op he?

• Ric

tuurlijk niet. als ik reageer doe ik dat met de beste bedoelingen

• Ric

gelukkig. ik begon al aan mezelf te twijfelen.

• Simon Kabelfoon

NOOIT aan jezelf twijfelen Ric.

Laat dat maar aan anderen over.

• Ric

OK. Dank voor deze wijze tip.