agrarische sociale fondsen

  • B van Beveren

    Ik ben in het begin van mijn werkzaamheden in 1964 tot 1976 verzekerd geweest bij de Agrarische Sociale Fondsen. Ik heb alleen het pensioenbericht uit 1976. Nu bereik ik zo langzamerhand mijn pensioengerechtigde leeftijd en de Agrarische Sociale Fondsen zijn verdwenen. Weet iemand wie de aanspraken van deze fondsen heeft overgenomen?

  • Simon Kabelfoon

    Denk dat je deze zoekt.

    Agrarische en voedselvoorzieningshandel

    Postbus 84330

    2508 AH ’s7Gravenhage

    Tel. (070) 338 10 20

  • wim

    Of anders Relan te Zoetermeer.

    Wim

  • j.w reusken

    hoe zit het met mijn pensioen wordt 65 en hoor niks van jullie

    woon aan de chopinstraat 2/b 7391 se twello

    woonde eerder aan deoude wezeveldseweg 22 in twello en woonde toen ik stopte bij brouwer b.v in teuge aan de karel doormanstraat10 in twello graag een antwoord terug

    gr.j,w reusken geboren 11-05 1945

    mijn registratienr.is 05 45 11 72

  • alberts

    U bevindt zich hier op een algemeen prikbord over pensioen en niet bij een pensioenfonds. Neemt u contact op met uw pensioenfonds om na te vragen waarom u niets hoort. Indien u niet weet waar u moet zijn, belt u het volgende nummer (070) 311 73 73. Dit nummer is iedere ochtend tussen 8.30 en 12.30 uur bereikbaar. Als u belt met deze Helpdesk wordt eerst op naam van de (voormalige) werkgever gezocht, waarna u een telefoonnummer krijgt van het bijbehorende pensioenfonds. Bij dit pensioenfonds kunt u dan navragen of er pensioen voor u staat.

    Het is niet verstand om uw privégegevens zo op internet te zetten.

  • pieter de poel

    Graag zou ik van U vernemen of ik pensioen heb opgebouwd in de periode van 1969, 1970 en 1971.

    Ik was toen werzaam bij veevoederfabriek Sprayfo in Sloten.

    Ik zou dit graag van U weten.

    Met vriendelijke groeten,

    Pieter de Poel

    Seine 3

    9288 DA Kootstertille

    0512-332605

  • H.Spijker

    L.S.

    Tot en met 1983 heb ik pensioen opgebouwd bij het ASF en sep. 1984 kreeg ik daar van het laatste bericht. Daarna heb ik ander werk gedaan.

    Nu ben ik 65 jaar en heb recht op uitkering van het opgebouwde pensioen.

    Graag hoor ik van u hoe dat gaat en hoe groot het bedrag is.

    Mijn registratienummer is 06 45 16 78

    Met vriendelijke groeten,

    H.Spijker

    Meidoornlaan 15

    7954EP Rouveen

  • E.Toes

    Geachte heer/mevrouw Spijker,

    Dit forum is voor algemene pensioenvragen. Wij hebben geen inzicht in pensioenadministraties van uitvoerders en kunnen dus ook geen vragen in de trent van “hoe hoog is mijn pensioenbedrag” of “waar heb ik nog pensioen staan? ” beantwoorden.

    Het algemene proces van ouderdomspensioen is dat de betreffende pensioenuitvoerder de toekomstig gepensioneerden aanschrijft met een brief waarin de hoogte staat, en een aanvraagformulier bijgevoegd zodat de (ex-)deelnemer zijn of haar pensioen kan aanvragen. Dit gebeurd doorgaans 6 maanden voorafgaand aan de maand waarin de betreffende persoon 65 jaar wordt,. Indien u geen bericht gehad heeft van het ASF, zou een belletje gaan kwaad kunnen… waarschijnlijk staat u dan niet als slaper (= gewezen deelnemer) in hun administratie.

  • L.Meijer

    Ik heb van 1964 tot 1988 in de tuinbouw gewerkt en heb regelmatig bericht van ASF gehad.Maar al jaren niks meer vernomen.Straks ga ik met pensioen , wie moet ik dan aanschrijven?

    Gaarne een bericht met eventueel ades

    Met vriendelijke groet

    L.Meijer

    Ede

  • A.G.E. van de Louw.

    Ik heb mijn laatyste afschrifs van het ASF ontvangen in okt 1987

    En kreeg toen jaarlijks een opgave van mijn reeds opgebouwde pensioen

    Sinds 1987 niets meer vernomen en over 2 jaar ben ik 65 jaar en zou gaarne vernemen waar ik nu mijn

    opgebouwde pensioen kan bekijken en waar ik dus moet zoeken.

    groet arno van de Louw