Er staat mij bij dat per 1 januari 2004 er een nieuwe (of aangepaste) regel is mbt pensioenopbouw voor werknemers met een tijdelijk contract: vanaf die datum zouden werknemers met een tijdelijk contract dezelfde pensioenrechten krijgen als werknemers met een vast contract. Normaal gesproken werd er door de werkgever wel gezorgd voor een nabestaandenpensioen (voorportaal pensioen) maar volledigwaardig een pensioen opbouwen kon niet voordat je tijdelijke contract was omgezet in een vast contract. Het gekke is dat ik hier dus nergens echt duidelijk iets over terug kan vinden. Ik weet het (bijna) zo zeker omdat wij in die tijd bezig zijn geweest met het pensioen van mijn man die toen gedetacheerd was en een C-polis had. Na de detachering kreeg hij elders een nieuwe baan: Tot op heden zijn we in een welles-nietesspelletje verwikkeld met zijn werkgever omdat wij menen dat mijn man vanaf het begin recht heeft op volledige pensioenopbouw en de werkgever het ontkent. Wie oh wie kan mij vertellen hoe het nu echt zit?