afstuderen

• bram

Geachte heer / mevrouw,

Ik volg de universitaire opleiding bedrijfseconomie, accentprogramma controller. Als afsluiting van deze opleiding dien je een literatuuronderzoek te verrichten. Mijn voor- keur hierbij gaat uit naar een onderzoek op het gebied van de verslaggeving, eventueel aangevuld met een klein praktijkgedeelte. Hierbij dacht ik misschien iets te kunnen onderzoeken met pensioenen en d.m.v. het opvragen van jaarrekeningen hier een klein praktijkgedeelte in te verwerken. Heeft hier iemand enig idee wat ik misschien zou kunnen onderzoeken, of een idee wat betrekking heeft op verslaggeving dan hoor ik dat graag. Dank voor de medewerking,

met vriendelijke groeten

bram

• Teuntje

bram ik denk niet dat voor iedereen duidelijk is wat je nu eigenlijk wil

• joost

Simpel gezegd zoek in een opdracht voor mijn scriptie. Heeft iemand enig idee of suggesties waar ik iets mee kan dan hoor ik het graag. Dank voor de medewerking.

• Teun

Het onderwerp zou kunnen zijn , “hoe pensioenen belasting vrij te houden”. Je kan bvb de expat's eens benaderen daar de meest dat wel aardig door hebben, of mensen die een in het buitenland opgebouwd pensioen hebben. Dan heb je het overhevelen naar een buitenlands pensioenfonds, dan uit laten betalen en weer opnieuw uitzetten dit keer zonder dat het inkomsten belasting plichtig is. Er zijn wel meer truukjes , simon zal hier wel op in willen gaan