Ik ben er helaas ingestonken. Heb via hen een lijfrenteverzekering afgesloten bij Generali.
Hun adviseur F.J. (van Pensioen Zeker/ Zeker Adviesgroep) schetste bij mij het doemscenario dat wij in een pensioengat zouden vallen. Mijn vrouw en ik, financiele leken, konden een redelijk bedrag missen en dat zou ons er warmpjes bij zetten over 40 jaar.
Tijdens de belastingaangifte kwam onze adviseur, die de aangifte opmaakte, erachter dat deze lijfrenteverzekering nooit afgesloten had mogen worden.
Wij zouden namelijk nooit een pensioengat hebben!!!!
Nu wilden wij het totaal netto betaalde bedrag vanaf augustus 2007 terugvorderen. Na een gesprek met zijn vieren op 4 november 2008, zou meneer F.J. van de Zeker Adviesgroep binnen 2 weken terugkomen met een voorstel.
Op 4 december maar eens gebeld, omdat hij nog steeds geen contact had opgenomen. De “lieftallige” telefoniste wist mij met sombere stem te vertellen dat de Zeker Adviesgroep FAILLIET was gegaan. En, oh ja, het faillisement had ook meneer F.J. getroffen, of ik daar ook nog eens begrip voor kon tonen.
Ahah, wat mij betreft raken ze zelf in een financiele crisis. Ik ben alleen wat extra geld misgelopen nu, maar het zal me niks verbazen dat er nu mensen zijn die ook in de moeilijkheden komen hierdoor.
De telefoniste meldde mij dat ik alles maar met Generali moest gaan regelen, want zij mochten geen contact meer met klanten.
Jammer, dit….. IK VERTROUW NIEMAND MEER…….