wie is ZEKER ADVIESGROEP

  • ineke

    Werd ik vanavond gebeld door een mevrouw (zal dus wel iemand bij een call-center zijn) over de nieuwe wet m.b.t. pensioen.

    Lang aandringen om toch voor elkaar te krijgen dat jij een afspraak maakt zodat iemand van de adviesgroeplangs langs kan komen.

    Ik heb gezegd dat ik eerst info zwart op wit wilt hebben.

    Er werd daarna gezegd: er komt dan iemand langs om zo'n 30 minuten te praten,

    dan kan je altijd nog ja of nee zeggen.

    Zij zei te spreken namens ZEKER Adviesgroep.

    Het lijkt mij toch logisch dat dit dan een bedrijf moet zijn want die consulent moet toch ook ergens van betaald worden.

    Iemand van deze adviesgroep gehoord?

  • Simon Kabelfoon

    Staan in ieder geval niet onder die naam geregistreerd bij de AFM (zie www.afm.nl) en dat geeft alvast te denken.

    Verder lijkt een pensioenadvies in een halfuurtje een utopie of u krijgt met een orakel te maken, maar die nemen meestal geen contact op via een call-center.

    Kortom, zal wel weer zo'n club zijn die u binnen een halfuur een offerte voor akkoord willen laten tekenen, een postje opschrijven en de pleiterik maken.

  • opgelicht

    het zijn gal bakken vanuit DEN HAAG

    ZEKER GROEP.

    PLANNERS GROEP.

    en wat ze allemaal niet hebben

    DENK TWEE KEER NA VOORDAT JE ZAKEN MET HEN DOET.

  • Rogier

    Ik ben er helaas ingestonken. Heb via hen een lijfrenteverzekering afgesloten bij Generali.

    Hun adviseur F.J. (van Pensioen Zeker/ Zeker Adviesgroep) schetste bij mij het doemscenario dat wij in een pensioengat zouden vallen. Mijn vrouw en ik, financiele leken, konden een redelijk bedrag missen en dat zou ons er warmpjes bij zetten over 40 jaar.

    Tijdens de belastingaangifte kwam onze adviseur, die de aangifte opmaakte, erachter dat deze lijfrenteverzekering nooit afgesloten had mogen worden.

    Wij zouden namelijk nooit een pensioengat hebben!!!!

    Nu wilden wij het totaal netto betaalde bedrag vanaf augustus 2007 terugvorderen. Na een gesprek met zijn vieren op 4 november 2008, zou meneer F.J. van de Zeker Adviesgroep binnen 2 weken terugkomen met een voorstel.

    Op 4 december maar eens gebeld, omdat hij nog steeds geen contact had opgenomen. De “lieftallige” telefoniste wist mij met sombere stem te vertellen dat de Zeker Adviesgroep FAILLIET was gegaan. En, oh ja, het faillisement had ook meneer F.J. getroffen, of ik daar ook nog eens begrip voor kon tonen.

    Ahah, wat mij betreft raken ze zelf in een financiele crisis. Ik ben alleen wat extra geld misgelopen nu, maar het zal me niks verbazen dat er nu mensen zijn die ook in de moeilijkheden komen hierdoor.

    De telefoniste meldde mij dat ik alles maar met Generali moest gaan regelen, want zij mochten geen contact meer met klanten.

    Jammer, dit….. IK VERTROUW NIEMAND MEER…….