Zoekgeraakt pensioen

• Piet van Vliet

Ik ben al enige tijd op zoek naar het pensioenfonds van :

B.V. Fabriek v. Verduurzaamde Levensmiddelen v/h L.E.Nieuwenhuizen

Het bedrijf was heel lang gevestigd op de Morsweg te Leiden.

Het was een groenten-conserven fabriek (Sleutels Conserven)

Ik heb bij diverse bedrijfstakpensioenfondsen geinformeerd, zo ook

“vergeten pensioenen” in Den Haag.

Wie kan mij verder helpen ?

H.Gr Piet

• LZ

Beste Piet,

Volgens het bestand “oude pensioenfondsen” van De Nederlandse Bank zou je voor dit pensioenfonds kunnen informeren bij PVF-Achmea. Wellicht dat het onderdeel is geworden van het Bedrijfstakpensioenfonds Groente- en fruitverwerkende industrie; zie ook de website www.groentefruitpensioen.nl.

Anders proberen te achterhalen via de Kamer van Koophandel wat er met dit bedrijf gebeurd is (overnames/fusies etc.).

Succes.

• Piet van Vliet

Hallo !

Bedankt voor je reactie !! Helaas heb ik al 2 maal contact gehad met het

Bedrijfsfonds voor de groenten en fruit . Ook de Kamer van Koophandel kon niets voor mij doen. Het bedrijf bestaat niet meer. Begin jaren 80 ter ziele gegaan. Ik

heb nog wel de laatste loonstrook met o.a. vermelding van 50 gulden pensioenpremie.

Hgr. Piet

• LZ

Beste Piet,

Heb je ook geen oude pensioenopgave meer of een pensioenreglement? Wellicht dat je ook kunt informeren bij Centraal Beheer Achmea te Apeldoorn, onderdeel pensioenen. En anders is het een kwestie van emails sturen naar enkele grote pensioenverzekeraars zoals Aegon, Nationale Nederlanden, Delta Lloyd, Fortis ASR, Zwitserleven, etc.

Wat ook nog wel eens wil lukken is via de KvK achterhalen welke accountant destijds de 2 laatste jaarverslagen heeft opgesteld voor de werkgever; wellicht dat via dat kantoor te achterhalen is wie de verzekeraar was.

Groet en succes.

• Elly

We zoeken het pensioenfonds van “De Spar” Groothandel Bindels die vroeger in Hoensbroek gevestigd was en wel van ongeveer 1962 t/m 1969.

Kan ons daar iemand aan helpen???

Elly

• Martine

Verzekingskamer in Apeldoorn bellen….die weten over dit soort dingen alles….

• Pieter van Dijk

Hoi

Ik was een beetje aan het surfen op het net over Sleutels conserven. Mijn Opa heeft er vroeger ook gewerkt. Kent u hem misschien? Zijn naam is Leendert van Dijk

Groetjes Pieter van Dijk