Pensioen opzoeken

  • Piet de Kruijf

    Mijn schoonmoeder wordt over een week 65 en heeft pas van 1 bedrijf bericht gehad over haar pensioen.

    Ze heeft nog niks gehoord van de bedrijven waar ze meer dan 30 jaar geleden gewerkt heeft.

    Het gaat om een baan in een kledingwinkel, thuiszorg en secretaresse bij een omroep.

    Nu heb ik 2 vragen.

    Hoe kom ik erachter of ze toen wel pensioen opgebouwd heeft en hoe ontdek ik wie de pensioenverstrekker was?

    Wie helpt mij even op weg?

    Alvast bedankt

    Piet

  • Simon Kabelfoon

    Via onderstaande link komt u wellicht verder.

    http://www.dnb.nl/dnb/home/toezicht/toezicht_op_pensioenfondsen/register_pensioenfondsen/nl/12-82121-64.html

    Overigens,

    winkelbedrijf is detailhandel (voorheen DETAM) en dat is volgens mij Cadans geworden. St. Bedrijfspensioenfonds voor de detailhandel, Postbus 3183, 3502 GD Utrecht (030-2453999).

    Thuiszorg weet ik niet zeker, maar zou PGGM kunnen zijn (www.PGGM.nl)

    omroep wellicht bij st. bedrijfstakpensioenfonds Media PNO, Postbus 1340, 1200 BH Hilversum (035-6259200)

    Mochten dit niet de juiste zijn, dan weet men daar doorgaans wel weer welk ander fonds het wellicht betreft.

    Hou altijd naam, geboortedatum en eventueel sofinummer bij de hand, want aan de hand daarvan kan men vaak zien of een pensioenrecht beschikbaar is.

    Succes.

  • Piet de Kruijf

    Hartelijk dank voor de informatie.

    Ik zal de beide websites even bezoeken en aankomende week de telefoonnummers bellen, misschien kom ik dan weer een stapje verder.

    Groeten

    Piet

  • andre

    hallo ik zit ook met dat probleem.heb in de begin jaren gevaren bij van ommeren in rottedam..nu word ik in nov 65 jaar ,,dat was in het jaar sep 1960 tot10-01-1966.nu is mijn vraag heb ik ook nog pensioen op gebouwd bij van ommeren hoe kom ik er achter..andrè

  • Simon Kabelfoon

    Vermoedelijk wordt hier uw pensioen (mits daar iets van is opgebouwd) geadministreerd.

    Neemt u even contact op (vaak kan men op naam en geboortedatum direct al zien of er pensioenaanspraken zijn)

    Stichting Pensioenfonds Vopak

    Postbus 863

    3000 AW ROTTERDAM

    Telefoonnummer 010-464 21 43

  • Carlos

    Beste Simon of een andere respondant,

    Mijn moeder werkte vanaf 1968 tot 1972 bij een verpleeghuis genaamd “Huize de Zustermolen” in de Valkstraat te Den Haag. Daar heeft zij voor al die jaren ook pensioen opgebouwd maar het is in de loop der jaren “verloren” geraakt. Wellicht kan jij of iemand anders mij in de juiste richting verwijzen om te zorgen dat zij alsnog datgene krijgt waar zij recht op heeft.

    Alvast bedankt

    Carlos

    andre schreef:

    >

    > hallo ik zit ook met dat probleem.heb in de begin jaren

    > gevaren bij van ommeren in rottedam..nu word ik in nov 65

    > jaar ,,dat was in het jaar sep 1960 tot10-01-1966.nu is mijn

    > vraag heb ik ook nog pensioen op gebouwd bij van ommeren hoe

    > kom ik er achter..andrè

  • meeuwenoord nc.

    kan,mn pensioen afkopen,dank u.

  • L. Stift

    Werd er in de jaren 60 pensioen betaald, als je in het kappersvak werzaam was.

    Ik weet wel dat ik bij de Detem aangesloten was.

  • s.wilhelmus

    Zowel bij relan als bij de Detam is er een pensioen opgebouwd voor mij. Graag zou ik willen weten wat ik ga ontvangen na men 65 ste Mijn sofi no: 70202138 en mijn relatie nummer bij Relan was 2.282.542

    bijvoorbaat dank

    S. Wilhelmus

    Karperkuilkade 28

    1621 mp Hoorn

  • E.Toes

    Uhmm, Heer Wilhelmus,

    Dit is een forum voor algemene vragen omtrent pensioen.. wij hebben geen inzicht in iemand pensioenaanspraken bij wat voor een pensioenuitvoerder dan ook.

    Als u wilt weten wat u gaat ontvangen op 65 jarige leeftijd zal u uw vragen moeten richten aan Relan / Detam.