Pensioen opzoeken

• P. Tuinenburg

Mijne Heren,

Heden heb ik een kaart van de Bedrijfspensioenfonds voor de Detailhandel

Nijenoord 1

Utrecht

gevonden in mijn administratie en vraag mij af of dit nog enige waarde heeft voor m'n pensioen.

Mijn gegevens zijn: dhr. P. Tuinenburg

Balth. de Moucheronlaan 9

2803 EK Gouda

piet.tuinenburg@planet.nl

Reg.nr. 838-06-05-41.0 / 062-729-66

Met vriendelijke groeten en afwachtend van een gunstig antwoord,

P. Tuinenburg

• arthur van den Berg

Graag nu met spoed bellen!

0251 223319 betreft: Detam ivm Bedrijfsfraude Stichting pensioen fonds

• hans konings

hi, ik ben meer dan 20 jaar werkzaam geweest in de kledingindustrie en heb destijds als zelfstandig ondernemer altijd de bijdrage voor de bedrijfsvereniging aan de Detam en later aan Cadans betaald. Ik ben in die periode ook een paar keer in loondienst geweest in dezelfde branche. Mijn vraag is nu, heb ik als zelfstandig ondernemer ook aan pensioen opbouw gedaan bij de Detam? Of geldt dat alleen als je in loondienst bent? Eventueel bij je eigen BV?

Hoor graag of iemend mij kan informeren.

Vast hartelijk dank.

Hans Konings

• e.b.j.waal-haller

geachte m.

graag zou ik informatie hebben of er voor mij nog ergens pensioen is opgespaard.

ik heb in de zeventer en tachtiger jaren als schoonmaakster gewerkt bij o.a.

schoonmaakbedrijf van s.bakker toendertijd wonende in het lepelaarpark in purmerend

en bij de cemsto gevestigd eveneens in purmerend.

er moet toendertijd pensioen zijn opgebouwd volgens diverse personen uit mijn omgeving.

zou u dat voor mij eens willen opzoeken,hieronder mijn persoonlijke gegevens.

naam, elisabeth berendina johanna waal-haller

geb. 17 november 1939. in alkmaar.

huidig adres. nicolaas johannes jonk straat 2

woonplaats. 1462xj middenbeemster.

in afwachting van uw antwoord eindig ik met vriendelijke groeten mevr.e.b.j.waal haller.

• Drs. B.A.C. van Hees RA

Namens hiernagenoemde cliente verzoek ik u tot toezending van het meest recente pensioenbericht:

Mw. H.H.J.K. Steevens Weimer

BSN 0892 41 216

kenmerk Cadans 935.260653.0

geb.datum 26 06 1953

adres Calle Topatio 40 Manzana 5 Buzon 160

03170 Rojales

ESPAÑA

Mw. Steevens Weimer is tot 29 04 1986 als administratrice werkzaam geweest in het bakkrsbedrijf dat aangesloten was bij de DETAM. Hierna geniet zij een WAO uitkering verstrekt door GAK/UWV.

• Rimmy groote

Hallo

Ik weet niet of ik hier aan het juiste adres ben

Ik heb vroeger ongeveer vijf jaar gewerkt bij de Danlon in emmen , en of ik daar ook een Pension opgebouwd heb .

En ik heb 12. jaar gewerkt bij Mode huis Heldring , in Klazienaveen.en daar heb ik wel een Pensioen opgebouwd en dat zou in een keer worden uitgekeerd.

Kan dat nu of moet ik dan wachten tot ik 65 ben ??

Ik ben ;

Rimmy Groote Rink

Geb; 26-02 -1953

• Sterkenburg

Ik ben voor een vriendin zoekende of er pensioen voor haar opgebouwd is bij het volgende bedrijf, ingeschreven bij de DETAM;

H.A. Godschalk, Zevenbergen, Prinsenbeek, en Raamsdonkveer.

Laatste drie jaar is bedrijf V.O.F. geworden

Pen sioen zou op gebracht moeten voor;

Karla Veronica Duskevicius

Sofi No. 153149127

Geb; 18-01-1949

In afwachting van Uw antwoord , verblijf ik met vriedelijke groet,

• Potter

“Hallo, ik ben Potter, en heb in 1963 gewerkt voor Machinefabriek X te Y. Hoeveel pensioen heb ik?”

Dit soort vragen staan hier inmiddels wel 1000 keer, en vullen de helft van dit forum.

De mensen die hier vragen beantwoorden, kunnen dan weinig anders doen dan of de vraag negeren, of een standaard antwoord geven. Het standaard antwoord is dat je even een paar kliks verder moet zijn, en moet ophouden met dit soort vragen hier neer te kwakken.

Laten we de zaken dan maar voor eens en altijd op een rijtje zetten.

Op de website staat onder het kopje ‘vergeten pensioen’ precies aangegeven hoe iemand deze informatie kan krijgen. Als het zelf uitzoeken via deze link te ingewikkeld is, is een telefoontje ook voldoende. De Helpdesk Vergeten Pensioenen is op werkdagen tussen 8.30 en 12.30 uur telefonisch te bereiken via (070) 311 73 73.

Vanaf 2011 gaat via internet daarnaast de website van het nationaal pensioenregister draaien. Op deze website moet men waarschijnlijk inloggen via Digid en BSN-nummer om een overzicht te krijgen van alle opgebouwde pensioenen. De exacte naam van deze website is momenteel nog niet bekend.

Ik hoop dat deze informatie duidelijk genoeg is om vraag nummer 1589 over vergeten pensioenen op het prikbord te vermijden.

Met vriendelijke groeten,

Potter

• cwm knook walravens

hoeveel pensioen trek in augustus 2011

• Potter

Geen enkel doordacht antwoord is bestand tegen domme vragen.