kreeg bericht dat ik vanaf januarie 2008 pensioen krijg, maar tot mijn schrik maar over 12 jaar vanaf 1978 is er wegens ziekte niets meer voor mij af gedragen wat nu
Ik heb chronische bronchitus en een onrelematig hart maar dat heeft mij nooit van werken weerhouden. Kan best zo zijn hoor, maar mijn ervaring in Nederland is dat in veel gevallen verminderde inzet gelijk maar als niet kunnen werken uitgelegt wordt. Kijk aan de basis kan je misscvhien geen vakken meer vullen door al dat gebuk, maar dan kan je de kassa doe als je begrijp wat ik bedoel. Maar we glijden van het onderwerp af
Volgens mij was jij degene die dit onderwerp aanhaalde (trok de lange ziekteperiode van vragensteller zichtbaar in twijfel) en dan is het op zijn minst curieus te noemen dat juist JIJ aangeeft dat we van het onderwerp afdwalen.
Je bent zelfs niet eens aan het onderwerp toegekomen!!
“leuk” dat je jouw eigen kwalen/gebreken hierin betrekt, maar blijkbaar hinderen die jou niet in het uitvoeren van wat je dan ook doet.
Zoals eerder aangegeven, er zijn nogal wat aandoeningen, die op enigerlei wijze normaal deelnemen aan het arbeidsproces meer dan verhinderen. Dan is het niet aan jou om daarover te oordelen (blijkbaar tekort aan kennis op dat vlak) of aanmatigende vraagstellingen neer te leggen.
Comprende?!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?