pensioen

• Frans

kreeg bericht dat ik vanaf januarie 2008 pensioen krijg, maar tot mijn schrik maar over 12 jaar vanaf 1978 is er wegens ziekte niets meer voor mij af gedragen wat nu

• DRIEKUS

Ben je zo lang ziek geweest, whow!!!

• Simon Kabelfoon

U bent vanaf 1978 arbeidsongeschikt?

Welke pensioenregeling betreft het of welk pensioenfonds?

• DRIEKUS

Marlies wees eens eerlijk, was je echt ziek, of had je gewoon geen zin meer in werken?

• Simon Kabelfoon

Driekus, het gaat hier om Frans en niet om Marlies.

Bovendien is jouw vraagstelling (zoals helaas zo vaak) nogal aanmatigend.

Back off please!

• DRIEKUS

Simon ik sta er gewoon van te kijken dat je zo lang ziek kan zijn en niet dood bent gegaan daaraan.

• Simon Kabelfoon

Wel eens gehoord van chronische ziektes zoals Crohn of Colitis Ulserosa om er maar 2 te noemen?

Gevolgen kunnen desastreus zijn en van blijvende aard (vandaar chronisch).

Helaas in zeer directe omgeving ervaring mee, vandaar mijn opmerkingen aan jouw adres.

• DRIEKUS

Ik heb chronische bronchitus en een onrelematig hart maar dat heeft mij nooit van werken weerhouden. Kan best zo zijn hoor, maar mijn ervaring in Nederland is dat in veel gevallen verminderde inzet gelijk maar als niet kunnen werken uitgelegt wordt. Kijk aan de basis kan je misscvhien geen vakken meer vullen door al dat gebuk, maar dan kan je de kassa doe als je begrijp wat ik bedoel. Maar we glijden van het onderwerp af

• Simon Kabelfoon

Volgens mij was jij degene die dit onderwerp aanhaalde (trok de lange ziekteperiode van vragensteller zichtbaar in twijfel) en dan is het op zijn minst curieus te noemen dat juist JIJ aangeeft dat we van het onderwerp afdwalen.

Je bent zelfs niet eens aan het onderwerp toegekomen!!

“leuk” dat je jouw eigen kwalen/gebreken hierin betrekt, maar blijkbaar hinderen die jou niet in het uitvoeren van wat je dan ook doet.

Zoals eerder aangegeven, er zijn nogal wat aandoeningen, die op enigerlei wijze normaal deelnemen aan het arbeidsproces meer dan verhinderen. Dan is het niet aan jou om daarover te oordelen (blijkbaar tekort aan kennis op dat vlak) of aanmatigende vraagstellingen neer te leggen.

Comprende?!

• Frans

was metaaj pensioen, enDriekus bedankt hoop dat jij ook zoietskrijgSimon Kabelfoon schreef:

>

> U bent vanaf 1978 arbeidsongeschikt?

> Welke pensioenregeling betreft het of welk pensioenfonds?