pensioen

• Frans

Simon het was metaal pensioen groetjes FransFrans schreef:

>

> was metaaj pensioen, enDriekus bedankt hoop dat jij ook

> zoietskrijgSimon Kabelfoon schreef:

> >

> > U bent vanaf 1978 arbeidsongeschikt?

> > Welke pensioenregeling betreft het of welk pensioenfonds?

• Simon Kabelfoon

Frans,

De meeste pensioenfondsen kennen tegenwoordig een voortzetting van pensioenopbouw bij arbeidsongeschiktheid.

Geen idee hoe dat was in 1978 bij Metalektro Pensioenfonds.

Neem aan, dat je van uit het werk arbeidsongeschikt bent geworden en in de WAO terecht kwam?

Informeer eerst eens bij het pensioenfonds waarvan je recent dat pensioenoverzicht ontving hoe dat daar is (of destijds was) geregeld.

Succes!

• DRIEKUS

Paul, ik hoop dat dit niet als aanmatigend gezien wordt (wat dat ook moge betekenen) maar het valt mij ook op dat dit in Westerse landen veel meer voorkomt dan in het Oosten. Inderdaad weet ik niet wat er aan de hand is, maar 30 jaar ZIEK is wel wat, gehandicapped voor het leven is iets anders. Ik ken er trouwens in Nederland zat die iets kleins opgekrikt hebben tot een verbaal groot iets en daar jarenlang wat werken betreft buiten schop hebben weten te blijven. Op mijn obesrvaties gebaseert durf ik te zeggen dat het gross echt wel wat kan maar gewoon niet wil. Niet deze tante natuurlijk. Moet naar mijn werk, ook al heb ik met mijn 60 jaren pijn in mijn rug, groeten, Teun