wat moet ik doen ??? ww in of vervroegd pensioen ??

• andre

vraagje

gister heb ik te horen gekregen dat ik na mijn trouwe dienst kan wieberen.

sinds de laatste overname had ik een contract voor een half jaar dus dat kan zo maar dan met een rot smoesje. mijn contract word nog 1 keer verlengd om mij in de gelegenheid te stellen ander werk te zoeken of mijn vervroegd pensioen leeftijd te behalen . aan mij de keus.

natuurlijk ga ik er alles aan doen om ander werk te vinden maar realistisch das niet gemakkelijk met je 60 jaar en de laatste 2 jaar flink wat operaties. wel elke keer na 2 weken weer aan het werk gegaan.

nu is mijn vraag

ik word in april 60 jaar.

wat moet ik doen ???

ga ik 1 januari in de ww en dan neemt fvp de pensioen betaling op zich en kan ik mijn pensioen uitstellen 2 jaar.

of ga ik 3 april in de vut en ga ik heel mijn pensioenpot op eten.

die 2 keuzes heb ik dus.

ik heb net contact gehad met het pensioenfonds en die zeggen www in. maar daar heb je een callmedewerker die jongen deed wel zijn best en heeft een uur lang van alles uitgelegd. maar toch de twijfel blijft.

hij zegt ook dat ik na mijn twee jaar ww gewoon nog met vervroegd pensioen kan gaan. en dat is iets waar ik zelf aan twijfel kan dat wel ??????

ze vertellen eigenlijk allemaal dingen waar ik geen touw aan vast kan knopen. wat is nu wijsheid.

waar vind ik iemand die me dit haarfijn uit kan leggen ???

ik hoop dat er hier iemand zit die me verder op weg kan helpen.

alvast bedankt

mvg andre

• andre

ik ben er intussen al uit.

andre

• Peter IJzerman

Fijn dat je er uit bent maar welke optie was de oplossing?

andre schreef:

>

> ik ben er intussen al uit.

> andre

• Saskia

Dit is een erg interessante stelling wat is hier het antwoord op. Heb een vriend die in precies hetzelfde schuitje zit.

Graag hoor van u.