Jullie pensioenvragen

• Erwin Volleberg

Zoals je misschien weet presenteer ik een radioprogramma over geld: De Geldbox via Blos Rtv.

Vragen van luisteraars worden (anoniem) beantwoord. Help je me op dit radio-programma tot een succes te maken? Vragen over pensioen, Aow, rente, hypotheek, beleggingsverzekering, verzekeringen, overlijden en arbeidsongeschiktheid stel ze uiterlijk komende woensdagochtend op redactie@blosrtv.nl. Of surf naar http://www.blosrtv.nl/component/option,com_contact/Itemid,3/

Alvast bedankt voor je hulp.

Groet,

Erwin (tu)

• Simon Kabelfoon

Erwin,

al ben ik niet jouw grootste fan en is de kans klein dat ik dat alsnog ga worden, wens ik je graag veel succes met jouw radioprogramma.

Vraag me wel af of een dergelijke oproep op een prikbord als deze thuishoort, maar dat laat ik verder aan de beheerder over.

• Peter Jung

Erwin,

Zoals misschien al bekend heb ik een ideele site gebouwd over het onderwerp scheiding in samenhang met het delen van pensioenvermogens. Een site voor een ieder die van de echt gaat scheiden. Een site zonder winstbejag. Ik heb geen geld voor dure advertenties. Misschien zou je mijn site eens onder de aandacht kunnen brengen.

Peter