stichting conflict aow

• robbie

Tussen mij en het SVB dreigt er een conflict te onstaan ivm mijn aow. Men verleent heel weinig medewerking om tot een

correcte beoordeling te komen. Nu heb ik gehoord dat er in Nederland een stichting of dergelijke bestaat die behulpzaam kan zijn in deze zaak. Kan iemand mij inlichtingen geven waardoor ik contact met deze mensen kan krijgen

bij voorbaat dank

vr.groet

Robertus

• Peter Jung

Robbie,

Je zou contact kunnen zoeken met de Ombudsman Financiele Dienstverlening.

Voor de link zie mijn site www.pensioenscheiden.nl onder het hoofstukje ‘klachten’op pagina 7.

Met vriendelijke groet,

Peter

• gerwilver

nationale ombudsman ?

ombudsman pensioen?

• Peter Jung

Je kan het Klachteninstituut Financiele Dienstverlening (KiFid) aanschrijven.

Onder dit instutuut vallen zowel de Ombudsman Financiele Dienstverlening als de

Ombudsman Pensioenen

• Erwin Volleberg

Er wordt nogal snel gedreigd met het nemen van ‘stappen’ Robbie. Niet zelden blijkt achteraf dat het volstrekt zinloos was om stappen te ondernemen en dat degene die het had over het ontspruiten van een conflict, dat juist diegene veel eerder had kunnen weten dat het totaal geen zin heeft om stappen te ondernemen. En voor dat soort mensen heb ik nul komma nul respect Robbie, jij toch ook niet hè?

Nu ga ik er vanuit Robbie dat je volledig in je recht staat. Bovendien heb je van andere forummers al adviezen genoeg gekregen betreffende jouw vraag wie jou kan helpen hiermee.

Desondanks zou mijn stelling zijn: bezint eer gij begint, oftewel, mijn advies aan jou luidt om hier (of via mijn email erwin1967@home.nl) eerst uit te leggen welk conflict er precies dreigt te ontstaan. Over welke beoordeling heb je het precies Robbie?

Graag verneem ik. En zo nee, dan toch heel veel succes gewenst.

Erwin