Aan iedereen die zich op dit moment bezighoudt met zijn/haar pensioen of dat van zijn/haar ouders!
Voor een informatieve (niet commerciële) website over pensioenen ben ik op zoek naar geschikte interviewkandidaten die we ook mogen filmen. Maar al te vaak komen mensen er (veel) te laat achter dat ze hun pensioen niet goed genoeg geregeld hebben. Door echte verhalen van echte mensen in echte situaties te laten zien hopen we dat de kijkers zich meer bewust worden van het feit dat ze iets moeten doen, willen ze er later ook nog een beetje leuk bij zitten.
Ik zoek nog:
- Stel dat huis heeft moeten verkopen en kleiner is gaan wonen
- Iemand die echt moet sparen om leuke dingen met de (klein)kinderen te kunnen doen
- Iemand die door geen (of te weinig) nabestaandenpensioen grote stappen terug heeft moeten doen
- Een ZZP'er die nog geen idee heeft hoe het straks geregeld moet worden en hoeveel geld daar voor nodig is
We maken een mooi filmpje (van ongeveer 2 minuten) waarin de mensen hun persoonlijke verhaal kunnen doen. In de tekst daarbij komt veel informatie over wat te doen in zo’n geval. (Of eigenlijk juist voordat het zover is). Zodat kijkers zich beseffen: dat moet ik echt anders doen…
Wie voelt zich aangesproken en helpt op deze manier andere mensen aan informatie? Of kent iemand die in dit profiel past?
Bel of mail mij dan s.v.p.
Met vriendelijke groeten,
Petra Vollinga, 0620003318