Pensioen wel ingehouden, maar geen overzicht

• Ingrid

Misschien kan iemand mij raad geven:

Een oude werkgever van mij waar ik 1 jaar gewerkt heb, met een goede verhouding ben weg gegaan, heeft een jaar lang pensioen van mij ingehouden.

Ik had ook een contract waarin vermeld staat dat de wergever 50% aanvulling geeft.

Nu wil ik een overzicht van mijn pensioen gegevens, ik weet nog niet eens waar ze dit pensioen hebben ondergebracht hebben.

Telefonische en via email gevraagd om een pensioenoverzicht, en ze moeten er nu nog op terug komen.

Heb het gevoel dat ze nooit iets geregeld hebben, alleen ingehouden hebben van mijn salaris, ik heb hier recht op en ook de 50% van de werkgever waar voor getekend is.

Ik heb mijn rechtsbijstand verzekering ingeschakeld en hopelijk kunnen zij dit voor mij regelen, watn ik wil nu inmiddel het geld zien, want het bedrijf heeft niks geregeld.

Wie kan mij advies geven?

Gr

Ingrid

• Simon Kabelfoon

Wanneer u al uw rechtsbijstandverzekeraar heeft ingeschakeld zou ik eerst hun bevindingen even afwachten.

Aannemende, dat zij dit soort zaken onder de verzekeringsdekking houden, zullen zij dit haarfijn voor u uitzoeken en zorgen dat u krijgt waar u recht op heeft.