Dank Potter,
Ik heb de laatste dagen uiteraard elke letter gelezen en elk programma gezien.
Maar als ik van de STVDA het officiële document zie.( met bijlage 15 pagina's ) En dan mijns inziens de verschillende uitleg van bonden en of werkgevers. Bekruipt me altijd een unheimlich gevoel. Ik snap dat er iets moest gebeuren. En ook dat dit de ultieme versie nog niet is. Omdat er schijnbaar een referendum komt en de nieuwe regering zich er straks nog over gaat buigen.Dus om maar een voorbeeld uit de berichten te noemen.Ga ik volgens u te kort door de bocht als ik zeg dat eerder proberen te stoppen met werken straks afstempelen ( je krijgt dan minder pensioen ) van je pensioen betekent? En als u die mening ook bent toegedaan vindt u het dan niet jammer dat dit niet gewoon eerlijk verteld wordt ? Dit bedoel ik dan met schimmig taalgebruik. Korting hier en bijtelling daar. trucjes uithalen met de AOW om toch weer het pensioen op te krikken.
Ik weet zeker dat Jan met de pet hier weinig van begrijpt.En dit terwijl iedereen de mond vol heeft over duidelijke en heldere pensioeninformatie.
vriendelijke groet