2008 vluchtig contact A
2009 relatie met B
2010 woon ongehuwd samen met B en onze zoon is geboren
2010 blijk gehuwd verklaard per 2008 met A, bij verstek (ondek getrouwd door problemen met aangifte zoon)
2011 hogerberoep A niet ontvankelijk
2011 de 2 corrupte gemeente ambtenaren niet meer werkzaam veroorzaker mijn problemen, gemeente reageert niet op klachten
2011 nietigverklaringsprocedure A gestart
2011 een pro-forma scheiding A geinitieerd, dient half 2012 is meegedeeld door de griffie
Vandaag op het internet is mijn pensioenverdeling:
1200 voor A is
1000 voor mij
Mijn broek zakt ondanks 2 riemen af, door de fouten die er worden gemaakt door o.a. gemeente
(voorbeeld, Sandd brengt post, feitenlijk levert deze de brief niet af en komt retour in Apeldoorn, ik wordt gekenmerkt als adres onbekend, waardoor ik geen post meer ontvang, ik zag interne correspondentie dat het probleem van in de sloot gooien en niet bezorgen bekend is, men heeft het contract opgezegd. update is dat deze week Sandd heeft bekend gemaakt te stoppen met de zakelijke post) Maar nu komt het de fout en boete moet ik wel betalen!
Mocht de nietigverklaring door fouten niet slagen, als ik met B trouw in 2012, wordt de pensioen verdeling :
1200 voor A is
400
600 voor B
? ons zoontje
Wat heb je voor advies dat ik echt in de rechtszaal / tegen mijn advocaat moet zeggen?