Pensioen opzoeken

  • Potter

    Ok nu doe ik het nu nog een keer aardig:

    Beste mevrouw Knook,

    Die gegevens kunt u zelf opvragen. Op dit forum staat hoe dat moet. Probeer dat eerst eens voor hier een domme vraag neer te kwakken, waarop u en alleen uzelf een antwoord kunt geven door wat simpel klikken?

    Potter

    Mijn volgende reactie op dit soort vragen zal zijn: U heeft recht op niets, want schapen zijn nimmer aangewezen als pensioengerechtigde. Pensioenregelingen gelden uitsluitend voor natuurlijke personen, niet voor zaken.

  • F.M.M.H.J Raap- e Wit

    LS

    Ik ben Fransisca Maria Martina Hendrika Johanna de Wit, gehuwd met PMM Raap. Ik ben geboren te Eindhoven op 24 november 1945 en ben woonachtig te Nuenen, De Vroente 178.

    Ik heb 10 jaaar gewerkt bij de firma Colonia Delkam, Deze firma had een stand in het Bijenkorf warenhuis te Eindhoven. Wij verkochten sieraden.

    Kunt u voor mij nagaan hoeveel pensioen ik daar heb opgebouwd.

    Ik word in november a.s 65 jaar.

    Hartelijk dank voor uw medewerking.

    Wg.

    Fransje Raap-de Wit

  • e.b.j. waal haller

    ik van mening dat ik pensioen heb opgebouwd

    in de jaren 1977-1984

    met vr. groet mevr.waal.

  • Potter

    Opmerkelijk hoeveel mensen hier wel kunnen typen, maar niet kunnen lezen.

  • j.e.j.nijkamp

    Ven pakhuis

    IBM

    Rabo bank Schermerhoorn

    Ziekenhuis dienste groep

    Jonkcars

    Taxicentralen

    Leertouwer groete winkel Zaandam

    V.Balenblanken baketbaker Zaandam

  • E.Toes

    Dat is een leuke lijst van namen… precies zoals degene die u op 7 mei 2010 ook al hier neerzette. Ik vraag mij alleen wel af wat nu precies uw vraag is…

  • alie schippers-plakmeijer

    piet dijkhof ijzerwaren hattem

    beumer zelfbediening hattem

    witteveen dierenspeciaalzaak hattemerbroek

    huf hogenbosch schoenmode zwolle

    verian apeldoorn

    hanzeheerd brinkhoven heerde

  • Jan Ossel

    kan ik een overzicht krijgen van pensioen dank u

  • marian bergwerff

    in mijn jonge(re) jaren heb ik jaren in de winkel gewerkt. nu hoop ik dit jaar 60 te worden maar ben intussen reeds 24,5 jaar vrachtwagenchauffeur op italie. heb ik nog recht op pensioen uit de jaren 1968 tot 1975? gr marian bergwerff

  • GPM ROOSENDAAL

    Ik heb vroeger 20 jaar in onze winkel gewerkt, en was aangesloten bij de Detam. Nu nadert ook mijn pensioen, en ben ik uiteraard benieuwd of ik nog ergens recht op heb. Ik heb nog een pensioengrondslagbericht liggen van oa 1982 en 1983. Ook het lidnmr van mijn laatste werkgever heb ik nog, nl.064.006.80. Mijn registratienummer is. 700.13-11-51.0

    Ik hoop van harte dat u nog wat aan deze gegevens hebt, en dat ik u mij kunt verrassen. Bij voorbaat dank.

    Ger Roosendaal.

    st Maartensplein 30a

    4664KB Halsteren