Pensioen opzoeken

  • Peter Jung

    Hallo Ger,

    Je kan het beste contact opnemen met St BPF voor de detailhandel.

    Telefoon 030 245 3922.

    Zij moeten je kunnen informeren.

    Vrgrt,

    Peter

  • Peter Jung

    Hallo Marian,

    Je kan het beste contact opnemen met St BPF voor de detailhandel.

    Telefoon 030 245 3922.

    Zij moeten je kunnen informeren.

    Vrgrt,

    Peter

  • G van WIKSELAAR

    ik heb van 1979 tot 1987 bij PROFIMARKT GROENWOUD in renswoude gewerkt het bedrijf is er niet meer , ik weet niet of er pensioen voor mij is opgebouwd, want bij een verhuizing

    ben ik al mijn papieren kwijtgeraakt mijn sofi nr is 052170172 geb datum 10-11-1960

  • Paul

    Weer zo'n luie donder die te beroerd is om op een link hier te klikken.

  • M.J.A. Elias=Plasmans

    Sinds 2008 ben ik met pensioen, maar kon er nooit achter komen hoe, ik van Cemsto pensioen kon bekomen.

  • kaersenhout- ramjiawan

    Geachte heer/mevrouw,

    Mijn man Ewald, Harold kaersenhout geboren op 3 maart 1937, is op 5 november 2011 overleden.

    Hij heeft vroeger bij philips en bij andere bedrijven gewerkt.

    Mijn vraag is of ik recht heb op enige vergoeding,

    met vriendelijke groeten,

    J,S Ramjiawan

    tel 0681926727

  • Peter Jung

    Geachte mevrouw Kaersenhout,

    Uit de administratie van uw echtgenoot zal naar, ik hoop, blijken dat u in aanmerking

    komt voor een nabestaandenpensioen. Tenzij uw huwelijk plaatsgevonden heeft, nadat

    uw man uit dienst getreden is bij Philips en/of zijn andere werkgevers.

    Hopelijk kunt u ook uit zijn administratie halen van welke werkgevers en/of verzekeraars

    uw man zijn pensioen uitgekeerd kreeg.

    Normaal gesproken zou u allang benaderd moeten zijn door de betrokken verzekeraars.

    Als u er niet uitkomt, mag u met mij contant opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Peter

    .

  • G.C.M. van Oers de Grouw

    Er moet voor mij pensioen afgedragen zijn bij DETAM.

  • R.A. Kaersenhout

    Pensioenrechten E.H. Kaersenhout, geboren 3-3-1937 overleden 5-11-2011.

    Of nabestaanden nog recht op een pensioenuitkering is nog maar de vraag.

    E.H. Kaersenhout heeft in 1982/1983 zijn pensioenrechten afgekocht om voor zijn remigratie naar Suriname in een start- kapitaal te voorzien (naar later blijkt voor OZ-aankoop/bouw). Zijn voormalige vrouw is toentertijd hiermee accoord gegaan met het oog op partnerhereniging.

    Voor wat betreft de erfkwestie zijn ook zijn toenmalige echtgenote, evenals de biologische kinderen tot op heden niet door enig pensioenfonds benaderd en dat zal ook nooit gaan gebeuren. Maar als de laatste parter toch een recht weet te verwerven wordt het echt interessant. Ook voor de “bloedlijn”, die tot op heden op geen enkele wijze (civielrechtelijk) zijn benaderd of ingelicht over welke nalatenschap of verdeling dan ook.

    R.A. Kaersenhout

  • a elzinga homan

    heb ik pensioen te goed Detam

    in een winkel gewerkt van sept 1965 tot mei 1968 ongeveer