Komt op andere pagina's ook voor, niets bijzonders.
Wanneer beheerder weg is kan pagina (met name ongewenste prikkers) niet beheerd/beheerst worden met alle risico's van dien.
Je kent dat wel, reacties van prikkers die tot een eindeloze en nutteloze discussie leiden.
't Is geen actie tegen jou, hoewel dat gezien een aantal reacties op topics had gekund.
Was ineens een hele “draad” kwijt waarin jij nogal een prominente (en voor vele discutabele) rol speelde.
Begrijp je overigens niet altijd Teun.
Het heeft zo weinig zin om een ongenuanceerde mening te ventileren op de vraag van iemand en daar ben jij ondertussen wel de koning in geworden.
Gebruik de prikborden zoals ze bedoeld zijn.
Of een vraag stellen en hopen op een serieus antwoord waar je wat mee kan.
Of een reactie op een vraag die iets toevoegt voor de vragensteller.
Da's toch niet teveel gevraagd?
Zoals jezelf regelmatig te kennen geeft ben je blijkbaar al lang weg uit Nederland.
Het geeft niets, dat je dan ontwikkelingen in onze samenleving mist, maar probeer dan geen (in onze “normen en waarden”) achterhaalde meningen te prediken.
Ze raken echt af en toe kant noch wal.
Je vraagt voorts regelmatig om de tomaten en andere rotzooi naar je werpen.
Dat doe je trouwens ook op andere prikborden (in Bangkok o.a. kwam ik na enig speurwerk achter, onder de naam Marcus).
Ik begeef me nogal onder een heel divers pluimage en doorgaans zijn lieden die zich zo uitlaten alleen uit op rotzooi en onrust/ongein.
Probeer je niet met dat pluimage te vergelijken, want je wekt toch wel de indruk op me, dat je vaak beter weet. Laat dat dan ook af en toe zien a.u.b.