agrarische sociale fondsen

  • H Boes

    mh

    21-04-2011 word ik 65 jaar

    daar ik in`t verleden nog een pensioen heb opgebouwd wil ik graag weten wanneer ik daar bericht over krijg

  • oortgiese

    graag zou ik van bovenstaand onderwerp het adres ontvangen,0f die gene die dit overgenomen heeft, dit i,v,b opgebouwde pensioen rechten.

    vriendelijke groeten,

  • Oorwurm

    Kunnen jullie nu zo slecht lezen, of is iedereen die hier wat neerpent debiel? Aangezien het laatste het geval lijkt te zijn, kap ik er maar mee om hier serieus antwoord te geven.

    Ik wens allen die op zoek zijn naar hun oude pensioen veel scucces. Maar ga er maar niet van uit dat je hier ook maar 1 reactie krijgt op wat jezelf wel, en anderen niet kunnen navragen.

    Advies van de dag: begin eens met zelf te bellen in plaats van hier vragen neer te pleuren waar een derde (de beantwoorders van vragen hier) niks mee kunnen.

  • Kees Booij

    Ik heb hetzelfde probleem als de heer van Beveren in 2005. Waar zijn mijn betaalde penso\ioenpremies nu? Tot wie kan ik mij wenden?

  • Klaas

    Beste mensen,

    Voor pensioenen opgebouwd bij het ASF kun je je wenden tot de BPL (Bedrijfspensioenfonds voor de Landbouw) telefoonnummer 0900-1656565.

    Sofinummer bij de hand houden en vragen naar een kopie van je pensioenoverzicht. Wordt binnen twee weken per post naar je toegestuurd.

  • patrick heijnen

    Ik zou graag de contactgegevens ontvangen van het agrarisch sociaal fonds ( of van de pensioenverzekeraar die alles heeft overgenomen)

    mvg,

    Patrick heijnen

  • tonherben

    beste mensen

    graag wil ik weten,wat de nieuwe naam van het asf is,wat betreft het pensioen

  • ELIF ULKU

    geachte dame of heer,

    hierbij wil ik u door geven dat ik in tussen 1977 tot 1980 heb gewerkt,

    kunt u alstublieft na kijken of ik iets heb opgebouwd?

    ik ben mevrouw Elif Ulku en ik ben geboren op 1938 mijn fiscaal nummer xxxxxxx

    mijn woon adres ik xxxxxxx, Wijchen.

    graag met spoed hoor ik van u,

    met vriendelijke groet,

    Elif Ulku

  • K. Wadolowski

    Kristof Wadolowski heeft heeft tussen 1980 en 1992 een paar jaar bij Mostert en de Winter in Sliedrecht gewerkt. Op dit moment werkt hij alweer een paar jaar in Nederland. Zijn vraag is of hij nog pensioen heeft opgebouwd toen hij bij Moster en de Winter werkte?

  • Ingo Kuno Schröder

    Gepost door I.K.Schröder

    Datum 23-07-2011

    Hoe ziet het met mijn pensioen word 22-12-2011 65 jaar en hoor niks van jullie woon Groenewoudlaan 28 6004 VE Weert eerder Korenbloemstr.4 6035 AZ Ospel.

    Ingo Schröder

    Geboren:22-12-1946

    Registratienr.12462279