agrarische sociale fondsen

  • cjhm v Venrooy v Veggel

    Hallo ik ben Corry v Veggel v Venrooy en heb van 1981 t/m 1996 bij mijn vader gewerkt via het agrarisch sociaal fonds , mijn vader had een dwarsleasie en heb die in die 16 jaar thuis verzorgt mijn vraag is heb ik hier recht op een pensioen en als dat zo is waarom heb ik daar nog nooit wat van gehoord.

  • Peter Jung

    Denk dat u het beste contact kunt zoeken met

    Stichting Bedrijfspensioenfonds voor de Agrarische en voedselvoorzieningshandel

    Telefoon 070 306 1190

    Internet = www.bpfavh.nl

  • paul

    Agrarisch Sociaal Fonds was overgenomen door RELAN daarna door REAAL te Utrecht .

    Je kiezen voor afkopen op bijschrijven op pensioenoverzicht.

  • Oudrhiri

    Had precies hetzelfde probleem en ben inmiddels achter de contactgegevens gekomen.

    Het telefoonnummer is: 050-5225033

    Postbus 4519700 AL Groningen

  • Piter Miedema

    Geachte mevrouw of meneer

    Graag wil ik wat meer weten over de pensioenregeling etc. in Nederland. Was werkzaam in Nederland bij 3 of 4 tuinbedrijfen van 1968 tot mei 1975.

    In mei 1975 emigreerde naar Canada. Toendertijd had ik een registratienr. 08 51 31 57. en een klein oudersdompensioen opgebouwd.

    De vraag is: Met een paar jaar word ik 65 jaar oud, heb ik dan recht op een uitkering ( waarschijnlijk heel klein).

    Heb in bezit 6 kaarten van het Agrarische Sociale Fondsen van 's-Gravenhage, de laatste van oktober 1975.

    Hope to hear from you soon.

    Peter Miedema

  • Peter Jung

    Hoi Peter,

    Denk dat je het beste contact kunt zoeken met Stichting Bedrijfspensioenfonds voor

    de Agrarische en voedselvoorzieningshandel.

    Servicekantoor AGH

    Laan van Zuid Hoorn 165

    2289 DD Rijswijk (ZH)

    Internet: www.bpfavh.nl

    Of misschien de Groenten en Fruitverwerkende Industrie

    Internet; www.groentefruitpensioen.nl

    vrgrt, Peter

    .

  • ceesvanschendel

    Waar moet ik zijn voor mijn pensioen

  • W

    Anonymous

    Ik ben in het begin van mijn werkzaamheden in 1964 tot 1976 verzekerd geweest bij de Agrarische Sociale Fondsen. Ik heb alleen het pensioenbericht uit 1976. Nu bereik ik zo langzamerhand mijn pensioengerechtigde leeftijd en de Agrarische Sociale Fondsen zijn verdwenen. Weet iemand wie de aanspraken van deze fondsen heeft overgenomen?

    Moet je bij deze zijn als je bij het ASF zat.BPL Pensioen

    Postbus 451 9700 AL Groningen

    (050) 522 30 00

    deelnemer@bplpensioen.nl

    www.bplpensioen.nl