oude pensioenen opvragen

  • a.van vugt-vlemmings

    goede middag,

    is er nog een pensioen van mevr. a.van vugt-vlemmings, geboren 28-01-1938 en werkzaam geweest bij een tricotfabriek kersemakers in beek en donk?

    gewerkt in de jaren ongeveer 1952 -1960.toen woonachtig in brakenstraat , beek en donk.

    met vriendelijke groeten,

    mevr. a.van vugt-vlemmings.

  • W.Aarts

    Ik heb van 1969 tot 1973 bij de Macintoch gewerkt en voor pensioen opbouw betaald.

    Waar kan ik de dit opgebouwd pensioen terug vinden

  • CPM Verdel - de JOng

    Kunt U ons informatie geven over mijn Bedrijfspensioen, Registratie nr. 05540342

    m.vr.gr.

    Corrie Verdel - de Jong

  • E.G.Boers

    heb van 1971 tot 1980 gewerkt bij 4711 in boesinghe liede,ben geboren in 1950.

  • henk vinke

    In de periode oktober 1963 tot februari 1966 heb ik een functie als bedrijfsleider bij de Gruyter gehad.Ik zit ook met de vraag of ik pensioen heb opgebouwd en hoe ik dit nkan achterhalen.

  • H Dautzenberg

    Heb als slager gewerkt in Maastricht, in de jaren 60 zijn toen zegels geplakt daar wil ik naar informeren.

    Bvd H Dautzenberg

  • chm van aerts

    ik heb by machintosch confectie in heerlen gewerkt +-8jaar heb ik recht op pensioen ? chm raes van aerts dr vondendrieschstr 52 ganglt 52538 de

  • m.c.j. Dammer

    Ik vindt zojuist een pensioenboekje van NV Philips Gloeilampenfabrieken datum in diensttreding 20 augustus 1956, loonnummer 14285.

    Hoelang ik daar gewerkt heb weet ik niet meer precies, ongeveer 7 jaren tot ongeveer1964

  • A de Boer

    Ik heb 0mstreeks 1970 bij douwe egberts gewerkt .

    Mijn vraag heb ik daar ook pensioen opgebouwd ?

    mijn adres is A de Boer

    Veenakker 72

    9411 LX Beilen

  • marco tjittes

    Hallo,

    Ik kan u helpen met het opsporen van uw oude pensioenen.

    voor meer info kijk dan op www.pensioenkwijt.nl

    als u heeft opgebouwd heeft u er gewoon recht op en zal ik het vinden voor u.

    met vriendelijke groet,

    marco tjittes

    pensioenkwijt.nl