oude pensioenen opvragen

  • G.A.Schleurholts

    Mh,

    Inmiddels ben ik op 12 augustus 67 jaar geworden en heb nooit iets gehoord van mijnpensioen, dat ik als analiste bij het academisch ziekenhuis in Groningen ( nu UMCG)heb opgebouwd in de jaren 1964 - 1972.

    Kint u mij over de door mij opgebouwde pensioenrechten informeren ?

    Met vriendelijke groet,

    G.A.Schleurholts

    Oude Hoflaan 1

    Haren

    (aangezien mijn zuster geen computer heeft en nu (tijdelijk) in het Ziekenhuis is opgenomen, stuur ik u op haar verzoek deze mail), zij piekert in haar ziekbed over haar niet ontvangen pensioen.

    Mijn naam: H.U. Schleurholts, rijksstraatweg 215, 9752 BH Haren

  • Judith

    Geachte mevrouw/meneer,

    Hopende nu we een antwoord te krijgen.

    Mijn man P.M.F Sturm heeft jaren bij het G.E.B gewerkt in de jaren 80.

    Hij is overleden 16 april 2005, heb ik recht op pensioen van mijn man.

    Bij voorbaat dank,

    Met vriendelijke groeten,

    Judith van Sijes

  • hr. j.paauw

    vanaf mijn 15 jaar gewerkt in de slagerij branche toen in de slijterij branche daarna van alles zoals taxi chauffeur in internaten in de verzorgingsector amusement hallen buschauffeur etc.etc enz.

  • H. Kizilgoz

    IK heb 12 jaaj (van1978 tot 1990) bij aluchemie b.v gewekt en heb ik gedurendendeze periode pensioen opgebouwd bij ZURICH LEVEN verzekering.

    In het overzicht van mijnpensioenoverzicht zie ik geen melding van de genoemde pensioen. Ik heb ZURICH LEVEN gebeld maar zij bestaat nietmeer. volgens Aluchemie B.V. Zurich leven heeft mijn pensioen vergedrachen aan centraal beheer en heeft mij verwezen naar Centraal beheer Achmea. Centraal beheer kon ook niet de zoekgeraakte gegevens niet achterhalen. Wat nu? Ik weet het niet meer.

  • Peter Jung

    Hallo,

    Geen bewijs meer dat het pensioen opgebouwd is?

    Je zal indertijd toch wel een bewijs gehad hebben?

    Oude salarisstroken?

    Vrgrt,

    Peter

  • M.H van Dun. van DIJK

    hallo, ik heb 5 jaar gewerkt in de kassen

    heb begrepen dat het pensioefonds van het GUO was

    ga nu in 2014 met AOW en wil mijn oude pensioen opvragen

  • Monique De Bruyne

    ik werkte vanaf 1963 tot en met 1966 bij confectie Kwaspen te neeritter NL,

    mijn vraag is of ik daar een aanvullend pensioen heb opgebouwd?

  • korevaar a.a

    vanaf 1974 tot 1977 heb ik gevaren bij alpina scheepvaart in rotterdam. daar heb ik geen gegevens meer van . nu word ik in mei 65 jaar. dus mis ik 3 jaar pensioen. kunt u dat vinden?

  • Hub Holtackers

    ik wil graag mijn oude pensioen eens opvragen bij het pensioen Fons van de Gruyter van 1969-1971

  • Potter

    Dat zou ik ook doen! En wat is nu de vraag, behalve een adres wat gemakkelijker te vinden is op internet dan deze pagina?