oude pensioenen opvragen

  • Th severins

    IK ben van juni 65 jaar geworden

    Krijg mijn pesioen van natronchemie .

    aar daar voor heb ik op de Eci gewerkt te roermond IK dacht 1969-1970

    Kunt u mij informatie geven ,of ik daar pensioen heb opgebouwd .en hoe ik dat kan opvragen .

    Bij voorbaat dank Th severins

  • de gooijer

    graag wil ik weten of er nog pensioen openstaat van wijlen mijn man martin de gooijer 31-03-1956 overleden 27-08-2009

  • E.Toes

    Wij hebben geen inzicht in de pensioenaanspraken van personen.. daarvoor moet ik u toch verwijzen naar de pensioenuitvoerder van uw echtgenoot.

  • picavet gjm

    Voordat ik in militaire dienst ging heb ik in 1953 en 1954 bij de firma Eggermond gewerktin Hulst (z.vl.)

    Ik heb daar pensioenpremie betaald.

    Heb ik nog rechten op een uitkering?

    vr. groet Gerard Picavet

  • i de vries

    in 1965 heb ik gewerkt voor melonahoning te santpoort ,krijg ik daar pensioen over

    Hoe hoog is mijn maandelijkse pensioen tot nu toe opgebouwd

  • j tonus

    verschillende jaren in de agrarische sector gewerkt in kwekerijen m.n in de sierteelt.

    Al die jaren(20) premie afgedragen aan het Agrarisch Sociaal Fonds,waar vind ik dit fonds en hoe kan ik op mijn 65ste aan een uitbetaling geraken?

  • herman

    Geef de namen van de fondsen door aan de SVB . ook de namen van werkgevers als jij het fonds niet weet.

  • tineke

    kan iemand mij vertellen waar de pensioenen zijn onder gebracht

    van st pensioen fonds de gruyter en hamido b.v

  • Antoine de Coninck

    Weet iemand wie de pensioenregeling // uitbetalingen pensioenen van de A.C.Z.C. (Cokesfabriek) Oostkade te Sluiskil heeft overgenomen ??

    In afwachting, m.vr.groet.

  • w.v.laarhoven

    graag wil ik te weten komen waar iknog recht op heb bij mijn oud pensioenfonds grootmetaal in de periode 1963 ,ik heb gewerkt bij Hydradine in boxtel ?