oude pensioenen opvragen

  • J. de Weijer

    ik ga 2013 met pensioen, ik heb bij Jamin, Cartonagefabriek Holland en bij banketbakker Scheffers, Attwood, SVZ als schoonmaak, Recreatei Rotterdam

  • E.A.Ilbrink van Dijk

    opvragen pensioen van mercurius

  • willem halma

    l.s.

    Heb tussen 1991 en 1997 bij de frs gewerkt in drachten, pensioen opgebouwd bij het bedrijfspensioensfonds voor de landbouw. GUO. Ik kan dit pensioensfonds niet meer achterhalen en wie dit nu beheert. Weet u wie dit nu beheert. Graag uw antwoord. vr. gr. Halma

  • IBO

    j tonus Schreef:

    ——————————————————-

    > verschillende jaren in de agrarische sector

    > gewerkt in kwekerijen m.n in de sierteelt.

    > Al die jaren(20) premie afgedragen aan het

    > Agrarisch Sociaal Fonds,waar vind ik dit fonds en

    > hoe kan ik op mijn 65ste aan een uitbetaling

    > geraken?

    Interpolis, Stichting Pensioenfonds

  • k.j.wolters

    geboren 14 juni 1945 te apeldoorn

    gewerkt vanaf mijn 14 jaar.

    bij een meubelgroothandel lethem vergeer zutphen

    belasting apeldoorn

    notaris g vissers,te voorst

  • G v Delen v Panhuis

    heb ik nog pensioen staan, ik heb vanaf 25 maart 1975 t/m 16 maart 1979 gewerkt in de thuiszorg,

    als helpster bij bejaarden staat er van mij nog pensioen.

  • j.van Rietschoten

    Heb vanaf 1956 tot 1996 veelal in de horeca en banketbakkerij gewerkt als kok/ patisier ben ook royal 9 jaar als zelfstandig gewerkt met een horeca bedrijf in dejaren 1980 t/m 1989 ontvang momnteel AOW uitkering en slechts

    een klein pensioen van slechts € 75.00 van bedrijfstak horeca en catering is mij ter ore gekomen dat er misschien meer

    pensioen is op gebouwd Wie kan mij daarover informeren ??????????

  • m.j.h.wacht

    ik heb gewerkt van mijn 16 tot 24 jaar heb ik dan recht op pensioen?

  • E.Toes

    Pensioen opbouwen is niet enkel afhankelijk van leeftijd.. vroeger was de “algemene” regel dat een werknemer pensioen ging opbouwen vanaf zijn of haar 25ste. Onder de huidige wetgeving is dit niet meer zo. Uw vraag is dus niet zo makkelijk te beantwoorden.. wellicht kunt u contact opnemen met uw toenmalige werkgever, zij kunnen u het beste helpen.

  • Potter

    Beste mensen,

    Deze vraag is al 300 keer aan de orde geweest en beantwoord. Kijk in het archief van het forum. Voor degenen die dat te veel moeite vinden: wacht tot 2011, want dan gaat het Nationaal Pensioenregister draaien.