oude pensioenen opvragen

• willy fransiscus vanhintum

welke pensioenen heb ik opgebouwd v,a 1968

• fvorsten

Wie weet of er een centraal register is waar je slapende pensioenen kunt achterhalen ?

• Simon Kabelfoon

Nog even geduld.

Als het goed is komt er vanaf 01-01-2011 een centraal register.

• Potter

(zucht) Beste mensen,

Nu nog een keer: kijk eerst eens voor je maar wat vragen hier neer kwakt. Ooit wel eens de moeite genomen om de links te gebruiken die er naast het forum staan? En zelf wat gegevens bij elkaar te zoeken? Gewoon de telefoon pakken en, ik noem maar iets raars, eens te bellen met je oude werkgevers?

Vragen verdienen een antwoord, maar domme vragen niet. Dus zoek het maar lekker uit met al dat gezever over oude pensioenen.

• martien

mijn baas heeft mijn overuren niet mee laten tellen voor het pensioen

is dat gebruikelijk of is hij verplicht om van de overuren pensioen premie af te dragen

• l.soeteman

ik word volgend jaar 65 . nu is mijn vraag, sinds wanneer heb ik pensioen betaald. en waar kan ik dat opvragen.

• F.J.RHOEN

ik wil mijn pensioen opvragen van af 1954 tot en met Juni 1961, toen was ik bij de Raad van Arbeid in Maastricht,

en ik weet niet of ik daar wat van krijg.Het is wel laat maar ik probeert het.

dank u

F.J.Rhoen

Steenbergervoetpad 7

6351EA Bocholtz

• zoekhetzelfeensop

Als je op deze pagina klikt, staat er rechts (=====> daar dus) een prachtige link voor ‘ vergeten pensioenen’ . Laat nou eerst iedereen eens die link gebruiken, in plaats van hier een forum te vervuilen met allerlei dom gezeur over wanneer ze geboren zijn en waar ze hebben gewerkt.

LEZEN, en als je dat niet snapt, dan vragen.

Denken mensen nu werkelijk dat er hier op dit forum een serieus antwoord komt op vragen als: “hallo ik ben Jan, en geboren op 01-01-1945. Ik heb in 1962 bij Piet BV gewerkt. Hoeveel pensioen krijg ik?”

Voor de slordervossen onder ons komt er in 2011 het pensioenregister, en dan moet je, moeilijk moeilijk, je aanmelden om je gegevens boven water te krijgen.

Tot die tijd kun je al die informatie met twee telefoontjes ook krijgen. Maar ja: dat is natuurlijk moeilijk, want dan moet je wel tien cijfers van een telefoonnummer kunnen tellen en ook nog allemaal onthouden tijdens het intoetsen.

De regering heeft groot gelijk. Werk maar door tot 67. Dan doen jullie eens wat voor je centen.

• Wietske Krol

Kan het wezen of er nog een z.g.slapende pensioen van mij ligt?

W.Krol Elzinge

• E.Toes

Zoals al vele malen aangegeven is op dit forum (en zelfs in deze specifieke post), kunnen wij niet zien of iemand nog ergens rechten heeft staan. Zelfs al zet u AL uw gegevens op dit forum, dan kunnen wij nog steeds niet zien of u nog ergens rechten heeft staan of ooit heeft opgebouwd.

Ik verwijs u graag door naar de onderste reactie, aangemaakt door “zoekhetzelfeensop” op 11 maart 2010.

Er is overigens geen sprake van een “slapend pensioen”… iemand is slaper, en hij of zij heeft bij deze status een premievrij pensioen.