van welke penioen fondsen krijg ik een pensioen
Hallo,
Zo werkt dit forum toch niet. Kijk eerst uw eigen administratie eens na, voordat u een vraag stelt
op dit forum. Als sprake is van een nieuwe zaak, begin dan met een nieuwe vraag.
Voeg die niet toe aan een bestaande discussie.
Kijk voor de antwoorden eens naar het antwoord van:
Potter d.d. 28 februari 2010 en
zoekhetzelfeensop van 11 maart 2010
Peter
Graag zou ik willen weten of er door mij is deelgenomen aan een persioenfonds bij de navolgende bedrijven.
1965-1971 Verhoef Scheepsbouw.Aalsmeer
1971-1984 Gemeente Uithoorn.
1984-1986 Luhlf .Standbouw te Amsterdam.
1986-1994 De Gooier. fijntimmerwerken. Almere.
Bij voorbaat dank,
P.C. Verkerk
Meistraat 9
1335 BT Almere
geboorte datum: 24-02-1949
geboren : te Zwammerdam
Het lijkt me beter dit draadje te verwijderen of definitief op slot te gooien. Anders blijven we met dat geneuzel zitten van die luie donders. Tussen alle hits op google en andere zoekmachines zit onder de zoekterm “oude pensioenen” kennelijk alleen dit forum. Of nee; wacht. Toch 1,1 miljoen hits. En een van de betere staat hier standaard op de openingspagina.
was er in 1974 een meldingsplicht. Ik ben toen in de wao gekomen en niemand(mijn werkgever,plus het pensioenfonds,) heeft mij verteld dat je premievrij kon opbouwen. Heb ook nooit een pensioen bericht gehad. Nu ben ik daar mee bezig en gaan ze moeilijk doen. Ik heb ze gewezen op hun informatie plicht. Ze vragen stukken waar ik niet bij kan. (zoals 1 ziekte
dag,en beslissing uwv.staat dat dan nergens geregestreerd . Ik hoop dat jullie mij wat verder kunnen brengen
b.v.b. dank
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?