Weduwe pensioen ex-echtgenoot

  • Margriet van der Wijk

    Mijnheer,

    Het volgende moeten we volgens mij even afwachten, nml het bericht van hun afdeling relatiebeheer van Avero-pensioen! Ook al zou het positief voor mij uitvallen is het nog een blunder tot en met natuurlijk, notabene eigen personeel, die alle papieren heeft laten zien in 1973!

    Tot nu toe heb ik er een uiterst broerd gevoel bij, ik weet trouwens niet of deze berichten openbaar zijn, maar ik kan er ook niets aan doen dat ik slechte reclame maak

    voor mijn man's vroegere werkgever. Maar ik vecht toch niet voor een slechte zaak, 28 opgebouwde jaren, het is niet niks vind ik.

    Ik houd u op de hoogte, en bedankt dat u me helpen wilt, ik hoor eventueel dan de voorwaarden wel.

    Margriet van der Wijk

    058-2666645

  • mieke laumen

    hallo

    ik wilde vragen of ik ook recht he op0 weduwe geld las mijn ex partner overlijd onze huwelijks datum was 17-05-1968 gescheiden 04-08-1981

    dank u wel grt mieke

  • Peter Jung

    Goede middag Mieke,

    Normaal gesproken is dat wel het geval. Als je weet bij welke verzekeraar je ex

    verzekerd was bij de scheiding kan je hun aanschrijven en aan hun vragen of

    je een bewijs kan krijgen van je aanspraak op Bijzonder Partnerpensioen.

    Vrgrt,

    Peter

  • marco tjittes

    Hallo Mieke,

    Of u weduwe geld (anw) gaat of kan krijgen is maar de vraag.

    U kan in ieder geval kijken of u een pensioenuitkering kan krijgen via zijn pensioenfonds.

    Dit kan meestal leuk oplopen per maand.

    Als ik kan helpen dan hoor ik dat graag.

    Meer info op www.pensioenkwijt.nl

    Met vriendelijke groet,

    Marco Tjittes

    pensioenkwijt.nl